logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۲۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» در گفت‌وگو با موج رسا:

10 شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ است

10-شهریور-آخرین-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-فیلم-نگاتیو-سرخ-است
دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از 2 اردیبهشت آغاز شده و 10 شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار است.

اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشنواره فیلم نگاتیو سرخ به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و نماهنگ است، خاطرنشان کرد: شهدای زنجان و نقش آن‌ها در جنگ 8 ساله دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای سلامت، نقش شهدا در احیای هویتی ایرانی- اسلامی، نقش جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و ایثارگران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه انقلابی و توجه ویژه به نقش جوانان و نخبگان در تداوم ارزش‌ها و دستاوردهای شهدا، نقش فضای مجازی در حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت، نقش تولیدات تصویری در روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم، نقش دشمنان انقلاب اسلامی در انحراف اجتماعی و اقتصادی، نقش خانواده‌های شهدا (پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا) در زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و ایثار اجتماعی و گام دوم انقلاب از مهمترین موضوعات این جشنواره است.

محمدی افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از 2 اردیبهشت آغاز شده و تا 10 شهریور ادامه دارد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ با بیان اینکه آثار دریافتی توسط هیات انتخاب، بررسی می‌شوند، گفت: هیات مذکور، آثار قابل ارائه و شرکت در جشنواره را تا 15 شهریور اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هر بخش 3 برگزیده خواهد داشت که در آیین اختتامیه با اعطای جوایز و لوح تقدیر از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

محمدی در خصوص روش‌های ارسال آثار به جشنواره خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به 2 روش به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری در قالب لوح فشرده به دفتر بسیج هنرمندان واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان ارائه داده و یا از طریق فضای مجازی به شماره همراه 09191442329 ارسال کنند.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم نگاتیو سرخ گفت: این جشنواره توسط بسیج هنرمندان استان زنجان اجرا می‌شود اما سراسری بوده و علاقه‌مندان از هر نقطه کشور می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 12 اثر به جشنواره ارسال شده است، ابراز کرد: انتظار بیش از این است و امیدواریم هنرمندان و علاقه‌مندان با اطلاع‌رسانی لازم در مدت باقیمانده، آثار بیشتری را به جشنواره ارسال کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر