logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۲۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رزمایشی از جنس مواسات

رزمایشی-از-جنس-مواسات
در حالی که 18 ماه از تاخت و تاز بیماری کرونا، می‌گذرد، اما رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همچنان از مردم دستگیری می‌کند.

به گزارش موج رسا; رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پس از شیوع بیماری کرونا در کشور اجرایی شد که تا کنون ثمرات آن در جامعه آثار مطلوبی را به جای گذاشته است.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه رزمایشی از جنس ایثار و فداکاری است تا قشرهای نیازمند جامعه که با شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند، بیشتر از این بار مشکلات را بر دوش نگیرند.

بیماری کرونا موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها آسیب دیده و مشکلات بسیاری برای مردم و اصناف به وجود آید، در حالی که پس از 18 ماه کرونا همچنان تاخت و تاز می‌کند، اما رزمایش کمک مومنانه ادامه داشته و هر روز گروه‌های هدف جدیدتری برای کمک در نظر گرفته می‌شود.

تا کنون چندین مرحله از رزماش مواسات و همدلی توسط زنجانی‌ها برگزار شده است که بزرگترین رزمایش در سال گذشته و در یوم‌العباس رقم خورد تا جهان بار دیگر چشمش را به پایتخت شور و شعور حسینی زنجان خیره کند.

امسال نیز در ماه محرم این رزمایش ادامه یافت و در شهرستان زنجان به همین مناسبت 2 هزار و 500 بسته معیشتی، 80 هزار پرس غذای گرم، 10 هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان جامعه توزیع شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر