logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۲۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

عرضه صنایع دستی استان در نمایشگاه رمضان/ تخفیف ٣٠ درصدی محصولات نمایشگاه رمضان

عرضه-صنایع-دستی-استان-در-نمایشگاه-رمضان-تخفیف-٣٠-درصدی-محصولات-نمایشگاه-رمضان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت:صنایع دستی استان زنجان در چهارمین نمایشگاه قرآنی و فرهنگی رمضان استان زنجان به فروش می رسد.

ایرانه حیدری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: غرفه صنایع دستی زنجان، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در ادامه چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان و با همکاری تعاونی دهکده جهان رایا دایر شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، تصریح کرد: آثار قلمزنی بر روی مس با مضامین قرآنی و مذهبی، همچنین آثار معرق با محتوای اسماء حسنا و اسامی ائمه اطهار و تندیس‌ های چوبی با موضوع امام علی(ع) در غرفه صنایع دستی گنجانده شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هنرمندان بومی استان در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه کرده اند،افزود: صنایع دستی سفال هنرمندان نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از تخفیف ٣٠ درصدی این محصولات در نمایشگاه جشنواره رمضان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه صنایع دستی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان همچنین از ارائه محصولات غذایی سالم به مناسبت ایام ماه رمضان در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: اقلام غذایی همچون بغولات (لوبیای چشم بلبلی، لوبیای قرمز، گندم، جو، نخود و لپه)، گردو، سنجد، کشمش، ذرت، زردآلو، آلوچه، ماش و سویا در این نمایشگاه ارائه می شود.

حیدری بیان داشت: برای رفاه حال همشهریان روزه‌دار، ساعاتی قبل از افطار، این غرفه اقدام به طبخ و توزیع آش دوغ و آش رشته در محل چهارمین نمایشگاه رمضان می‌ کند.

وی ادامه داد: در این غرفه زیتون، عسل خالص و خرمای صادراتی به فروش می ‌رسد.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر