logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۲۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت جریان سازی رسانه‌ها در خصوص کنگره 3535 شهید استان زنجان

ضرورت-جریان-سازی-رسانه‌ها-در-خصوص-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت جریان سازی رسانه‌ها در خصوص کنگره 3535 شهید استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان امسال در زنجان برگزار می‌شود که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برنامه‌های مختلفی برگزار کنیم که برنامه‌های یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی به همین مناسبت برگزار شده است.

وی ادامه داد: با تلاش فرمانده سپاه استان زنجان مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام شده است و ۲۲ کمیته در این زمینه تشکیل و مسئولان ادارات رئیس این کمیته‌ها محسوب می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری کنگره اصلی در صورت مساعد بودن شرایط اجلاسیه و چندین یادواره مهم شهید برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: زمان دقیق برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان هنوز معلوم نیست و باید شورای سیاستگذاری در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

طهماسبی با بیان اینکه کارهای اجتماعی خوبی به مناسبت برگزاری کنگره شهدا از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومان و پروژه‌های آبرسانی انجام شده است، افزود: توزیع غذا، کمک مومنانه و توزیع تبلت برای دانش‌آموزان نیز به نام شهدا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ فعالیت اجتماعی و فرهنگی به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در نظر گرفته شده است که تا زمان برگزاری کنگره ادامه دارد.

این مسئول برضرورت جریان سازی در خصوص برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: بزرگترین برنامه فرهنگی استان امسال برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: تولید محتوا از سوی رسانه‌ها ضروری است که از رسانه‌های استان درخواست داریم در این زمینه کمک کار کنگره باشند.

طهماسبی ادامه داد: معرفی کتب و اسناد کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در دستور کار رسانه‌ها قرار گرفته و مردم برکات شهدا را در فعالیت‌های کنگره ببینند.

وی برضرورت امید بخشی از سوی رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری ختم قرآن، زیارت عاشورا، نذر صلوات، توزیع غذا، اهدای بسته‌های بهداشتی، اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های شهدا، بازسازی مزار شهدا، برگزاری حلقه‌های تربیتی، فعال سازی گروه‌های جهادی، اعطای تسهیلات ازدواج از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: اهدای خون، برگزاری شیفت ایثار، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، ساخت یادمان‌ها و المان‌ها، تالیف و چاپ کتاب، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و ایجاد فرصت جدید شغلی و پخت و اهدای نان صلواتی از دیگر اقدامات برگزاری کنگره است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر