logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۲۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم دامغان در مجلس:

تاکتیک دشمن در فضای مجازی استعمار و انزوا است/استعمار مجازی بار دیگر دشمنی خود را نمایان کرد

تاکتیک-دشمن-در-فضای-مجازی-استعمار-و-انزوا-است-استعمار-مجازی-بار-دیگر-دشمنی-خود-را-نمایان-کرد
علی اکبر علیزاده گفت: باید باورداشته باشیم فضای مجازی ما توسط اشغالگران حکمرانی می شود و آنها هستند که تصمیم می گیرند در این فضا باید چگونه رفتار کنیم.

به گزارش موج رسا; علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اقدام اخیر گوگل پلی  در حذف معاندانه اپلیکیشن های روبیکا و ذره بین گفت: فروشگاه گوگل  پلی که پیشتر نیز در حذف نرم افزارها از گوشی های ایرانی حاشیه ساز شده بود این بار نیز در اقدام اخیر وجهه استعمار گرایانه خود را بار دیگر به دنیا ثابت کرد.

وی در ادامه افزود: ما باید باورداشته باشیم فضای مجازی ما توسط اشغالگران حکمرانی می شود و آنها هستند که تصمیم می گیرند در این فضا باید چگونه رفتار کنیم.

این عضو خانه ملت با اشاره به هدفگذاری طرح صیانت از حقوق ملت ایران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طرح صیانت  که با هدف احقاق حق و به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران در فضای مجازی در حال پیگیری بود که متاسفانه عده ای در داخل کشور همسو با معاندین که نقش سربازان آنها را ایفامی کردند به دنبال آن بودند که اصل اشغالگری  در این فضا همچنان ادامه داشته باشد و با دروغ ملت را فریب دادند.

علیزاده همچنین اذعان کرد: دشمن در حال رصد فضای مجازی است و به مجرد آنکه این دوپلتفرم در حال گسترش جایگاه خود در بین مردم بودند اقدام به حذف آنها شد و این اوج استعمار گری آنها را نشان می دهد ودر حال حاضر این دو پلتفرم برای احقاق حق خود به هیچ کجای دنیا نمی توانند اعتراض کنند.

وی درانتها با اشاره به اینکه به لطف خدا دشمنی دشمنان در این قضیه برای همگان آشکارشد، افزود: متاسفانه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی هم شاهد بودیم که براحتی صفحات مربوط به ایشان از اینستاگرام حذف شد و تازمانی که سرورهای ما در خارج از کشور در دست بیگانگان است، این تسلط همچنان ادامه خواهد داشت و باید  نگران ازدست رفتن کسب و کارهای ایجاد شده در این فضا نیز باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر