logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۲۷۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مراسم اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه هفته آینده برگزار می‌شود

مراسم-اختتامیه-جشنواره-سلامت-و-رسانه-هفته-آینده-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر داوری آثار رسیده به جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان از سوی داوران انتخاب شده در حال انجام است.

مصطفی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نخستین جشنواره سلامت و رسانه از چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و قرار است اختتامیه این جشنواره به زودی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر داوری آثار ارائه شده در حال انجام است، ادامه داد: با اتمام داوری اسامی منتخبین اعلام و مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره بر اساس شرایط بیماری کرونا برگزار می‌شود، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط فقط منتخبین در روز اختتامیه حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره به منظور ایجاد وحدت، همدلی و همفکری بین فعالان حوزه سلامت و اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شده است.

محمدی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی درست به جامعه دارند، افزود: شرایط امروز جامعه و شیوع بیماری کرونا در جهان نقش رسانه‌ها را برجسته تر می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، عکس، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، سرمقاله، طراحی گرافیک برگزار شده است و در مراسم اختتامیه منتخبین آن معرفی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه 338 اثر ارسالی از سوی اصحاب رسانه استان زنجان در این جشنواره داوری می‌شود، افزود: تا هفته آینده نتایج داوری اعلام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر