logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۲۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

آیت‌الله رئیسی کابینه کارآمدی به مجلس معرفی کرده است/ چرخش مدیران و جوانگرایی، نقطه قوت کابینه دولت سیزدهم

آیت‌الله-رئیسی-کابینه-کارآمدی-به-مجلس-معرفی-کرده-است-چرخش-مدیران-و-جوانگرایی،-نقطه-قوت-کابینه-دولت-سیزدهم
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه معرفی شده برای دولت سیزدهم کارآمد و قابل قبول هستند و در مورد برخی از افراد به یقین کامل رسیده‌ام.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کابینه معرفی شده برای دولت سیزدهم را کابینه خوب و بیشتر از قابل قبول می‌بینم اگر چه در این کابینه افرادی هستند که دارای رزومه بهتر و عالی‌تری هستند.

وی با بیان اینکه کابینه پیشنهادی دولت در سه سطح عالی، خوب و متوسط به بالا قابل تقسیم بندی است، افزود: اگر معتقد به چرخش مدیران هستیم باید به مدیران جوان و کارآمد که دارای رزومه کاری کمتری نیز هستند میدان داده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی وزرای پیشنهادی دارای کارنامه اجرایی در سطح وزارت نیستند اما به دلیل عمل به شعار چرخش مدیران و جوانگرایی باید به افراد جوان و نخبه نیز میدان داده شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکثر افراد معرفی شده برای کابینه سیزدهم افرادی هستند که دارای تجربه کافی بوده و روحیه انقلابی و جهادی آنها را بارها شنیده بودیم.

طاهری با بیان اینکه نباید به سراغ افرادی برویم که از زمانی که دنیا آمده‌اند وزیر بوده و کارآمدی از خود نشان نداده‌اند، بیان داشت: کابینه تیمی است که نحوه کارکرد مجموعه در کلان دیده خواهد شد.

این مسئول افزود: رزومه و برنامه‌های افراد معرفی شده برای کابینه دولت را مطالعه کرده و در جلسات عمومی و خصوصی آنها شرکت کرده و سئوالات کلیدی را مطرح کرده‌ام تا از روی مطالعه به این افراد رای بدهم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصص خود در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با فاطمی امین گزینه پیشنهادی وزارت صمت جلساتی را برگزار کرده‌ام و ایشان دارای ویژگی‌های مطلوبی است و از گزینه‌های خوب برای وزارت صمت محسوب می‌شود.

طاهریتصریح کرد: زارع پور گزینه پشنهادی وزارت ارتباطات نیز فردی با سواد و تحولگرا است و برای وزارت ارتباطات گزینه مطلوبی محسوب می‌شود که در مورد او به یقین رسیده‌ایم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مرور با همه وزاری پیشنهادی جلسه برگزار می‌شود تا در خصوص تک تک اعضا تصمیم گیری مطلوبی انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد نیز گفت: به اعتقادم سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی برای وزارت اقتصاد، از گزینه‌های عالی است چرا که وی را از یک سال گذشته می‌شناسم که مشورت پذیر و دارای تیم قوی و شبکه عظیمی از اقتصادانان بوده و و شجاع و اهل ریسک است و بهترین گزینه از نظر من برای این وزارت است که از ایشان حمایت می‌کنم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر