logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۲۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نباید همه مطالبات از دولت قبل بر سر دولت جدید آوار شود

نباید-همه-مطالبات-از-دولت-قبل-بر-سر-دولت-جدید-آوار-شود
امام جمعه زنجان با تاکید براینکه نباید همه مطالبات دولت قبل بر سر دولت جدید آوار شود گفت: باید به دولت فرصت داده شود تا امورات کشور را به دست گرفته و نسبت به اصلاح وضعیت موجود اقدام کند.

به گزارش موج رسا; آیت الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این شرایط جزو اولویت‌های اصلی در استان زنجان قرار دارد.

وی با تاکید براینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا را جدی گرفته و مورد توجه قرار دهند تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که باید شیوه‌نامه بهداشتی با دقت اجرا شود ادامه داد: متاسفانه دشمن در این ماه دست به شیطنت می‌زند و نباید بهانه‌ای به دست دشمنان داده شود چرا دشمنان دست از ضربه زدن به اسلام و انقلاب نکشیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید در برابر شیوع کرونا بی‌تفاوت باشند و باید پروتکل‌های بهداشتی به جد در استان زنجان رعایت شود ابراز کرد: جان باختن ۵۰۰ هزار نفر در یک شبانه روز یک فاجعه بزرگی برای جامعه است و این اتفاق قلب همه را به درد می‌آورد.

آیت الله خاتمی با اشاره به تلاش‌های ستودنی کادر درمان در خط مقابله با بیماری کرونا افزود: افزایش مبتلایان کرونا باعث خسته شدن کادر درمانی می‌شود و مردم با رعایت موارد بهداشتی باید کادر درمان را یاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ابراز کرد: مقام معظم رهبری با فرمایشات خود راه را ترسیم کردند و همه باید همگام و یکصدا در تحقق فرمایشات ایشان تلاش کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه مطالبات دولت قبل نباید برسر دولت جدید آوار شود و دولت در این شرایط قرار نیست معجزه کرده و در مدت کوتاه همه امور را اصلاح کند افزود: باید به دولت جدید فرصت داده شود تا مستقر شده و بتواند امورات کشور را در دست بگیرد و بعد از آن نسبت به اصلاح مشکلات اقدام کند.

وی با تاکید براینکه رهبر انقلاب بر پنج موضوع اساسی کشور تاکید کردند گفت: مسئله اقتصاد یکی از مواردی بود که ایشان همواره به آن اشاره و تاکید دارند چرا که امروز یکی از مشکلات اساسی کشور به مسئله اقتصاد برمی‌گردد.

آیت الله خاتمی رونق تولید را یکی از موارد مهمی دانست که همواره باید مورد توجه قرار گیرد بیان کرد: با تقویت تولید داخلی می‌توان اقتصاد جامعه را اصلاح کرده و میزان اشتغالزایی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه اشتغال امروز به یکی از دغدغه‌های مهم جوانان تبدیل شده است ابراز کرد: حفظ و تقویت ارزش پول ملی، کنترل گرانی و تورم از دغدغه‌های مهم جامعه امروز است که همواره مقام معظم رهبری بر اصلاح وضعیت آن تاکید دارند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر