logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۲۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس در گفت وگو با موج رسا:

آقای رئیسی کابینه ای توانمند و قوی معرفی کرده است

آقای-رئیسی-کابینه-ای-توانمند-و-قوی-معرفی-کرده-است
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس با اشاره به ویژگی های کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی گفت: آقای رئیسی کابینه ای توانمند و قوی معرفی کرده است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی اظهار کرد: آقای رئیسی یک کابینه قوی و توانمند معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه انتظاری غیر از این از آیت الله رئیسی نبود، ابراز کرد: شناختی که همه مردم و مسئولان از آقای رئیسی دارند، تشکیل یک کابینه کارآمد است که به نظرم این انتظار برآورده خواهد شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد شناخته شده تری که در کابینه آقای رئیسی حضور دارند به مدیران جهادی، توانمند و باسواد شهره هستند.
وی با اشاره به انگیزه بالای افراد معرفی شده در کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: منتظریم تا وزرای معرفی شده برنامه های خود را در کمیسیون ها ارائه دهند که این کار در هفته آینده انجام خواهد شد.
حجت الاسلام باقری با بیان اینکه مجلس برنامه های وزرا را با اسناد بالادستی، برنامه ششم و شعارهایی که آقای رئیسی در زمان تبلیغات داده تطبیق خواهد داد، گفت: مجلس به دنبال این خواهد بود تا توانمندی افراد را برای اجرای این برنامه ها بررسی کند.
وی با تاکید بر اینکه وزرا باید توانمندی تحقق اهداف و برنامه ها را داشته باشند، اظهار کرد: دولت آقای رئیسی دولت کار و تلاش خواهد بود، بنابراین وزرای این دولت باید دارای شاخص های مدنظر باشند.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر تحول خواه و جوان نیاز کشور برای حل مشکلات است، افزود: البته جوان گرایی به معنای نادیده گرفتن تجربیات مدیران کارآمد دیگر نیست.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی کابینه آقای رئیسی کارآمدی خواهد بود، ابراز کرد: کابینه توانمند به کمک مجلس شکل خواهد گرفت.
 
نماینده زنجان و طارم در مجلس تصریح کرد: آقای رئیسی قول ایجاد یک میلیون شغل و ساخت یک میلیون مسکن را داده است، بنابراین کابینه آقای رئیسی باید توانمندی لازم برای تحقق این شعارها را داشته باشد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر