logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۲۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود

50-سری-جهیزیه-در-بین-زوج‌های-زنجانی-توزیع-می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده این قرارگاه گفت: 50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات اخیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در زنجان اظهار داشت: در عید سعید غدیرخم، پخت و توزیع 50 هزار پِرس غذای گرم در دستور کار قرار داشت که مرغ و برنج در بین هیئاتی که امکان پخت غذا داشتند، توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 400 بسته غذایی 72 ساعت و بیشتر شامل برنج و کنسرو نیز در مناطق شناسایی‌شده شهرستان‌های استان توزیع شد.

هادی‌نژاد با اشاره به سفر اخیر مدیرعامل بنیاد احسان کشور به زنجان افزود: در این سفر نیز طی بازدید ایشان از منایق مختلف استان، قول تامین لوازم خانگی مورد نیاز برای خانواده‌هایی که شناسایی شده و نیازمند ان هستند، گرفته شد تا تامین شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 200 هزار بطری آب‌معدنی نیم لیتری به همراه ماسک همزمان با آغاز ماه محرم در بین اکثر هیئات مذهبی زنجان توزیع شده و این کار ادامه خواهد داشت تا آب‌معدنی و ماسک در ایام عزاداری در اختیار هیات‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بنیاد احسان کشور، تامین 50 دست جهیزیه را داده است، اظهار کرد: تعدادی از این جهیزیه‌ها بدون هزینه برای زوج‌هایی که بیش از 4 سال بدون جهیزیه مانده‌اند و تعدادی نیز با هزینه‌های کمتر به زودی تامین می‌شود تا این زوج‌ها بعد از پایان ماه صفر به خانه بخت بروند.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این راستا 50 دست جهیزیه نیز به صورت مشارکتی با موسسه معبر آسمانی طی روزهای آینده تامین و در اختیار زوج‌ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از خرداد 1399 تاکنون 360 دست جهیزیه در موسسه معبر آسمانی با کمک خیرین و مشارکت بعضی از گروه‌ها تهیه و در سطح استان زنجان توزیع شده است.

هادی‌نژاد با بیان اینکه قرارگاه جهادی، دخالتی در توزیع واکسن ندارد، تصریح کرد: واکسن ایرانی کوو برکت بعد از تولید در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و توزیع و تزریق واکسن از طریق آن‌ها صورت می‌پذیرد.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به انتقال محمد مخبر به قوه مجریه گفت: ایشان در دوران سخت انقلاب وارد ستاد اجرایی شدند و برکات و خیرات حضور ایشان در ستاد، امروز به چشم می‌آید.

وی با اشاره به حرکت‌های بزرگ و قدم‌های مثبت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: راه‌اندازی موسسات دانش‌بنیان که یک نمونه آن تولید واکسن ایرانی توسط یکی از این شرکت‌ها است و همچنین حضور تمام‌قد در میدان در وضعیت‌های بحرانی از جمله سیل و زلزله و اشتغالزایی توسط بنیاد برکت نیز بخش دیگری از اقدامات ستاد در زمان ریاست آقای مخبر بود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر