logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

شهرداری زنجان و میراث فرهنگی در بازسازی زمین بازار زنجان همراهی کنند/ بازاریان قولهایی برای همکاری داده‌اند

شهرداری-زنجان-و-میراث-فرهنگی-در-بازسازی-زمین-بازار-زنجان-همراهی-کنند-بازاریان-قولهایی-برای-همکاری-داده‌اند

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره وضعیت نامطلوب زمین بازار زنجان گفت: شهرداری زنجان و میراث فرهنگی در بازسازی زمین بازار زنجان همراهی کنند.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار زنجان و وضعیت نامطلوب زمین بازار اظهار کرد: جا دارد از اینکه بازاریان برای بازسازی و بهسازی زمین بازار اعلام آمادگی کردند، تشکر کنیم.

وی افزود: بازاریان زنجان اعلام آمادگی کردند تا دستمزد و حقوق نیروی انسانی و کارگران را برای بازسازی و بهسازی زمین بازار زنجان پرداخت کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه زمین بازار زنجان نیاز به بهسازی دارد، عنوان کرد: صحبت‌هایی نیز در با میراث فرهنگی و شهرداری زنجان انجام شده بود.

وی بیان کرد: با پرداخت دستمزد کارگران توسط بازاریان بقیه موارد از جمله مصالح و غیره توسط باید توسط شهرداری و میراث فرهنگی تامین شود.

وقف‌چی با تاکید بر همراهی بازاریان، شهرداری و میراث فرهنگی برای برطرف شدن مشکلات زیرساختی بازار گفت: انتظار این است که شهرداری و میراث فرهنگی نیز همراهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این همکاری بازار به مراتب بیشتر از آن چیزی است که در گذشته آن را اعلام کرده بودند و این نشانگر این است که بازاریان بیشتر علاقه‌مند تا بازار از وضعیتی که دارد، خارج شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث گازرسانی به بازار زنجان نیز باید همکاریهای لازم انجام شود.

به گزارش موج رسا؛ فرورفتگی زمین در راسته بازار بالا در گذشته اعتراض بازاریان را در پی داشت و به گفته برخی از بازاریان زمین بازار زنجان وضعیت نامطلوبی دارد که سبب می‌شود هر از گاهی فرورفتگی‌ها ایجاد شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر