logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۲۶۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در نامه‌ای به شهریاری مطرح شد؛

دستور قالیباف برای تشکیل فوری جلسه ویژه کرونا

دستور-قالیباف-برای-تشکیل-فوری-جلسه-ویژه-کرونا-
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دستور داد، جلس ویژه این کمیسیون با قید فوریت، درباره شرایط کرونا برگزار شود.

به گزارش موج رسا; محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دستورات فوری برای نظارت بر عملکرد نهادهای مسئول در مدیریت کرونا به خصوص روند واکسیناسیون و کنترل موج جدید این بیماری صادر کرد.

متن این نامه که با مهر "آنی" صادر شده به شرح زیر است:

با توجه به اوج‌گیری جدید شیوع ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفتن ظرفیت‌های نظام سلامت، فشار زیاد کاری به کادر جهادگر درمان، وضعیت نگران‌کننده میزان مراجعه به مراکز درمانی برحسب گزارش‌های میدانی، همچنین روند صعودی آمار فوت‌شدگان روزانه، لطفاً به صورت فوری جلسه ویژه کمیسیون بهداشت و درمان را تشکیل داده و ظرف ۴۸ ساعت نظر کارشناسی خود، مبنی بر راهکارهای مدیریت موج جدید شیوع ویروس کرونا را جمع‌بندی و به دولت مستقر و ستاد ویژه کرونا اعلام کنید. همچنین گزارش نهایی را در اسرع وقت در صحن مجلس قرائت فرمایید.

انتظار می‌رود کمیسیون بهداشت و درمان به طور روزانه وضعیت شیوع کرونا را با جدیت بیشتر برسی کرده و در تعامل با ستاد ملی کرونا و حسن عملکرد نهادهای مسئول به ویژه در خصوص روند واکسیناسیون بر حسب وظیفه قانونی خود نظارت کنند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر