logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۲۶۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

4 هزار و 38 میلیارد ریال از آورده متقاضیان طرح ملی مسکن به حساب پیمانکاران واریز شد

4-هزار-و-38-میلیارد-ریال-از-آورده-متقاضیان-طرح-ملی-مسکن-به-حساب-پیمانکاران-واریز-شد
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان میزان آورده متقاضیان طرح ملی مسکن را 9 هزار و 148 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 4 هزار و 38 میلیارد ریال به حساب پیمانکاران واریز شد.

به گزارش موج رسا; سلمان داشاد امروز در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در بخش پرداختی‌ها امسال در حوزه مسکن اقدامات بسیار خوبی در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه پرداختی‌های طرح اقدام ملی مسکن برعهده بانک مسکن است تصریح کرد: تا امروز 18 هزار و 485 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده‌ خود را واریز کردند.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان میزان آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان را تا به امروز 9 هزار و 148 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان حدود 4 هزار و 38 میلیارد ریال به حساب پیمانکاران واریز شده و در حال حاضر نیز به پروژه‌ها تزریق می‌شود.

وی با تاکید براینکه تا به امروز بیش از 2 هزار 570 واحد و به تعداد 13 پروژه عقد قرارداد شده است ابراز کرد: این آمادگی را داریم با پروژه‌هایی که در حال ساخت و تکمیل مدارک هستند در اسرع وقت با آنها عقد قرارداد ببندیم تا پروژه اقدام ملی در استان زنجان شتاب بیشتری بگیرد.

داشاد با اشاره به اینکه استان زنجان در مسکن مهر نیز جزو استانهای پیشرو بود ادامه داد: تکمیل پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان به جد در دستور کار قرار گرفته و اگر این پروژه‌ها در استان به اتمام برسد در جلوگیری از رکود مسکن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال 4 هزار و 35 مورد تسهیلات پرداختی در استان زنجان داشتیم ابراز کرد: تسهیلات پرداختی امسال نسبت به سال گذشته که یک هزار و 727 مورد بود 137 درصد افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با تاکید براینکه امسال در حوزه مسکن 2 هزار و 460 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است افزود: میزان تسهیلات ارائه شده در سالجاری نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش بافت فرسوده در استان زنجان عنوان کرد: در 4 ماهه سال گذشته میزان پرداختی تسهیلات مسکن تنها 37 میلیارد ریال بود در حالی که امسال در این مدت 140 میلیارد ریال تسهیلات برای بافت‌‌های فرسوده استان پرداخت شد.

داشاد با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه بافت فرسوده 276 درصد افزایش یافته است گفت: در پرداخت تسهیلات در حوزه بافت فرسوده در استان زنجان هیچ مشکلی نداریم.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر