logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۲۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

اجرای پروژه‌های آبرسانی در 60 روستای استان زنجان

اجرای-پروژه‌های-آبرسانی-در-60-روستای-استان-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در حال حاضر 60 پروژه آبرسانی از در روستاهای استان زنجان در حال اجرا است.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازدید فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از پروژه‌های آبرسانی زنجان، اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار اجرایی می‌شود.

فرشاد پیری با بیان اینکه این پروژه‌ها بر اساس قرارداد منعقده با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای آبرسانی و تامین آب شرب 60 روستای استان زنجان با عنوان فعالیت احداث، مرمت منبع و مخزن، خط انتقال، شبکه توزیع، حفاری و تجهیز چاه و اتاق فرمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سردار کرمی از روند و پیشرفت فیزیکی تعدادی از پروژه‌های شهرستان زنجان با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بازدید کرد که در این برنامه کارشناسان آب و فاضلاب و بسیج سازندگی حضور داشتند.

این مسئول بیان داشت: پروژه‌های آبرسانی در روستاهای "سورملی"،"دوران"،"رازبین"،"قره بلاغ"،"میرجان" و "نوآوران" در حال اجرا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان تصریح کرد: در این برنامه سردار کرمی برای تسریع در روند اجرای پروژه دستورات لازم را صادر کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر