logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

کسب رتبه‌های برتر کنکور از سوی دانش‌آموزان مدال افتخار زنجان است/ باید مطالبات منطقی از دولت جدید داشته باشیم

کسب-رتبه‌های-برتر-کنکور-از-سوی-دانش‌آموزان-مدال-افتخار-زنجان-است-باید-مطالبات-منطقی-از-دولت-جدید-داشته-باشیم-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: خوشبختانه امسال مدال افتخاری برای آموزش و پرورش استان، معلمان و دانش‌اموزان استان زنجان ثبت شد که دو رتبه اول و یک رتبه هفتم کسب شده و شش نفر نیز در المیپاد کسب رتبه کردند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، اظهارداشت: ۱۵ مرداد سال ۱۳۶۶ سالروز شهادت سردار حماسه‌ساز و قهرمان سرلشکر خلبان عباس بابایی و سالروز شهادت فرمانده قرارگاه فتح شهید مصطفی ردانی پور است.

وی با اشاره به سالروز بمباران هیروشیما و نازاکی، بیان داشت: پرونده هیچ دولتی به اندازه آمریکا در قانون شکنی و استفاده از سلاح هسته‌ای سیاه نیست.
خطیب جمعه زنجان ادامه داد:۱۹ مرداد وز اول ماه محرم است که امسال باید مراسم‌های این ماه متفاوت‌تر برگزار شده و از درگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)برای ریشه کنی بیماری کرونا درخواست کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام ماه محرم از سوی متدینین که در سال گذشته رعایت شد، تاکید کرد و گفت: باید به توصیه‌های بهداشتی در این زمینه توجه کرد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز جهانی دانش‌آموز ، گفت: یکی از مطالبات من از مدیران کل آموزش و پرورش میزان موفقیت در بحث آموزش و قبولی در کنکور است که خوشبختانه امسال مدال افتخاری برای آموزش و پرورش استان، معلمان و دانش‌اموزان استان زنجان ثبت شد که دو رتبه اول و یک رتبه هفتم کسب شده و شش نفر نیز در المیپاد کسب رتبه کردند.
وی با بیان اینکه روز سه شنبه هفته گذشته روز مراسم تنفیذ رئیس جمهور بود که ایشان انتخاب اول زنجانی‌ها در دو دوره انتخابات بودند، افزود: در طی ۱۲ سال گذشته ایشان همواره در مراسم یوم‌العباس زنجانی‌ها شرکت کرده و مردم به ایشان اعتماد دارند.
خطیب جمعه زنجان مراسم تنفیذ را عالی عنوان کرد و گفت: نکات برجسته بیانات مقام معظم رهبری باید مورد توجه باشد همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در شعارهای ایشان مسئله مردمی بودن و در کنار مردم تکرار شده است که این را از دست ندهید و ادامه دهید.
امام جمعه زنجان برضرورت ارائه مطالبات منطقی از رئیس جمهور آینده تاکید کرد و گفت: آوار مطالبات نباید بر سر دولت خراب شود بلکه باید فرصت کافی به دولت داد.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها از سوی دولت مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که مبارزه با فساد در قوه قضائیه آغاز شده و قوه مجریه باید این مسیر را ادامه داد.
وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری داشتن برنامه‌های تعیین شده و تشکیل سریع کابینه بود که باید مورد توجه دولت باشد.
وی افزود: پیام ۲۸ خرداد در مراسم تنفیذ تحول خواهی مبارزه با فقر، فساد تبعیض و پاسداشت آرمان‌های انقلاب و تغییر در وضعیت موجود بود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر