logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۲۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با موج رسا:

مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی از هدررفت منابع کشور جلوگیری می‌کند

مبارزه-با-فساد-در-دستگاه‌های-دولتی-از-هدررفت-منابع-کشور-جلوگیری-می‌کند
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری، قوه قضائیه با فساد مبارزه می‌کند اما سرچشمه فساد در دستگاه‌های دولتی است که مبارزه با فساد در دستگاه‌های دولتی از هدررفت بخش بزرگی از منابع کشور جلوگیری می‌کند.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اظهار داشت: دولت سیزدهم نیز طبق معمول دولت‌ها شعارهایی را مطرح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز برخی از این شعارها را در جلسه تنفیذ، مورد توجه جدی قرار داده و از دولت درخواست کردند که به این شعارها پایبند باشد.

آیت‌اله دولابی با بیان اینکه مردمی بودن از جمله این شعارها است، افزود: دولت سیزدهم، خودش را دولت مردمی معرفی کرده و دولت مردمی، دولتی است که کارها را با کمک و ظرفیت مردم به پیش ببرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در دوره کنونی با توجه به انبوه مشکلات و ویرانی‌های به جا مانده از دولت قبل، چاره‌ای جز حضور پرشور مردم نیست، تصریح کرد: همه مردم باید دست‌به‌دست هم دهند تا بتوانند در ساختن کشور به دولت، کمک کنند و این اتفاق بزرگ رقم بخورد.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی، تسریع در تشکیل کابینه بود، گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند که دولت هرچه زودتر باید کابینه خود را معرفی کند و کارهای کشور بر زمین نماند و حتی یک روز هم وقفه‌ای در این مسیر ایجاد نشود.

آیت‌اله دولابی، مبارزه با فساد را شاخصه اصلی دولت سیزدهم بیان کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ اشاره کردند که آقای رئیسی، کارهای بزرگی در قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد انجام دادند اما سرچشمه فساد در دستگاه‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی دولت سیزدهم مبارزه با فساد در دستگاه‌های اداری به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: اگر دولت بتواند این کار را انجام دهد، نقش کلیدی در جلوگیری از هدررفت بخش بزرگی از منابع کشور ایفا کرده و می‌تواند جلوی بسیاری از انحرافات را بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود منابع فراوان در کشور گفت: اگر بتوانیم با تکیه بر توانایی‌های داخل و بسیج ظرفیت‌های درونی و مردمی و مدیریت صحیح، این منابع را به درستی توزیع کنیم، نیازی به کشورهای دیگر نخواهیم داشت.

وی افزود: البته توجه به کشورهای همسایه به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای اقتصادی برای تعامل با کشورمان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از همین ابزارها می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر