logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

گروه‌بندی‌ مسابقات کشتی قهرمانی کشور اعلام شد

گروه‌بندی‌-مسابقات-کشتی-قهرمانی-کشور-اعلام-شد

گروه بندی هیئت‌های کشتی استانها برای برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده‌های سنتی مختلف اعلام شد.

به گزارش موج رسا; با توجه به برگزاری رقابتهای کشتی قهرمانی کشور آزاد و فرنگی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، به صورت تیم به تیم و در سه گروه الف، ب و ج، گروه بندی هیئت‌های کشتی استان برای حضور در این رقابتها اعلام شد.

استان زنجان در کشتی آزاد نوجوانان در گروه ج با مرکزی، سمنان، کرمان، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کهکلیویه و بویر احمد، یزد، چهار محال بختیاری، سیستان و بلوچستان، کیش و خراسان جنوبی همگروه است.

زنجان در کشتی فرنگی نوجوان نیز در گروه ج با قزوین، همدان، آذربایجان غربی، کرمان، بوشهر، ایلام، هرمزگان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، کیش و سمنان همگروه شد.

در کشتی آزاد جوانان، استان زنجان در گروه ب با مرکزی، کردستان، گلستان، خوزستان، اردبیل، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی و ایلام همگروه است و در کشتی فرنگی نیز در گروه ج با همدان، ایلام، کرمان، چهارمحال بختیاری، گلستان، قزوین، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، سمنان و کیش همگروه شد.

هیئت کشتی استان زنجان در رده بزرگسالان کشتی آزاد در گروه ج با کیش، اصفهان، سمنان، خوزستان، هرمزگان، ایلام، بوشهر، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری و کهکلیویه و بویر احمد همگروه شده است.

بزرگسالان زنجان در کشتی فرنگی در گروه ج در کنار بوشهر، گلستان، گیلان، سمنان، همدان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کهکیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و کیش قرار گرفته است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر