logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۲۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود

اقتصاد-مقاومتی-با-حمایت-از-شرکت‌های-دانش‌بنیان-محقق-می‌شود
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.

داود مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان در استان زنجان نیاز به حمایت دارد اظهار کرد: با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اهداف اقتصاد مقاومتی در استان تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه معضلات مملکت ما داستان اقتصاد سنتی و نفتی است تصریح کرد: برای توسعه کشورمان به جایی اینکه درون‌زا حرکت کرده و شرکت‌های دانش بینان و کارخانجات را طراحی کنیم و بسازیم با اقتصاد سنتی همواره آنها را خریداری کردیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان ابراز کرد: یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش بنیان تجاری سازی فعالیت‌های فناورانه و محصولات دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در اکوسیستم استان تلاش کردیم  پارک‌ها، مراکز نوآوری، مراکز رشد و استارت آپ‌ها را توسعه دهیم.

مرادخانی با بیان اینکه استارت آپ‌ها در استان زنجان به مراحلی رسیدند که محصولات فناورانه‌ای را تولید کردند که نیاز به تجاری سازی دارد اظهار داشت: نمایشگاه‌های بین‌المللی ارکان مهمی در استان به حساب می‌آیند چرا که این نمایشگاه‌ها برای تجاری سازی فرصت خوبی هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جدیدی که در نمایشگاه‌ بین‌المللی حاکم شده ما موفق شدیم به اجماع خوبی برسیم افزود: با رسیدن به این اجماع توانستیم توانمندی‌ها و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان خود را به نمایش بگذاریم.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه تاکید کرد: براساس تفاهم نامه‌ منعقد شده برای استقرار واحدهای فناور توسط نمایشگاه‌ها تلاش خواهیم کرد تا محصولات دانش بنیان فناورانه را به فروش برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: در صدد این هستیم تا با احصای نیازهای جامعه و صنعت استان بتوانیم به عنوان حلال مشکلات و اکوسیستم استان و کشور عمل کنیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر