logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۲۵۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات استان زنجان 17 مرداد برگزار می‌شود

اختتامیه-جشنواره-مطبوعات-استان-زنجان-17-مرداد-برگزار-می‌شود
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: داوری 355 اثر رسیده به جشنواره مطبوعات استان زنجان آغاز شده است.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان همزمان با روز خبرنگار در 17 مرداد در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت مجازی است، افزود: در صورت فراهم بودن شرایط منتخبین در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان با حضور محدود مسئولان معرفی می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم به صورت تجمعی نیست و تنها در صورت اجازه ستاد کرونای استان فقط برگزیدگان در این مراسم حضور می‌یابند.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه آثار ارسال شده به جشنواره مطبوعات استان زنجان در حال داوری است، افزود: داوران مطرح کشور از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری این جشنواره را برعهده دارند.

ناصر با بیان اینکه پس از اتمام داوری اسامی داوران اعلام می‌شود، ادامه داد: داوران این دوره جشنواره استان زنجان از بهترین‌های داوری محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا سال گذشته نیز اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد و امسال هم به دلیل شروع پیک پنجم و محدودیت‌های به وجود آمده این برنامه مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: 91 فعال رسانه‌ای استان زنجان در این دوره از جشنواره شرکت کردند که در مجموع 355 اثر داوری شده و افراد منتخب معرفی می‌شوند.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: بیشترین اقبال اصحاب رسانه استان زنجان به بخش گزارش، تیتر و مقاله و یادداشت و سرمقاله بود و در بخش عکس نیز 26 اثر از عکاسان استان زنجان داوری می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر