logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۲۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی زنجان محله‌محور و مسجد محور است

برنامه‌های-شورای-تبلیغات-اسلامی-زنجان-محله‌محور-و-مسجد-محور-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بسیاری از برنامه‌های ملی در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا محدود و یا تعطیل شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهارداشت: ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای هماهنگی برنامه‌های مذهبی و ملی کشور به دستور امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیشتر مسجد و محله محور در طی دو سال گذشته برگزار شده است، افزود: بسیاری از برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا محدود و یا تعطیل شده است.

این مسئول بیان داشت: کرونا فرصتی شد تا در فضای مجازی برنامه‌های موضوع و محتوا محور مورد توجه بوده و در صورت مساعد بودن شرایط نیز برخی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: جشن ۲۲ بهمن در سال گذشته و عیدغدیر امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور گسترده مردم بدون برگزاری تجمع برگزار شد که موجب شادکامی مردم شد.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: برخی مجموعه‌ها و دوایر دولتی همکاری مطلوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته و برخی نیز همکاری کمتری دارند اما رسانه‌های استان همواره در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان بوده‌اند.

آیت‌‍الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه با تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: برنامه های خوبی در سطح استان زنجان از سوی این شورا برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آبرومندی در استان زنجان، افزود: آیت الله رئیسی در دو انتخابات در استان زنجان نفر اول بودند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در طی ۱۱ سال گذشته آیت الله رئیس همواره به استان زنجان سفر کرده‌ و مردم ایشان را به خوبی می شناسند ضمن اینکه اقدامات ایشان در قوه قضائیه اعتماد عمومی را جلب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: هرکسی در هر عرصه‌ای باید به دولت جدید کمک کرده و کمک کار دولت باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر