logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۲۵۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دانش آموزان زنجانی رتبه های برتر کنکور سراسری را کسب کردند

دانش-آموزان-زنجانی-رتبه-های-برتر-کنکور-سراسری-را-کسب-کردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور 1400 توسط دانش‌آموزان این استان گفت: برنامه‌ریزی مدون و صحیح و تلاش مجموعه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و خانواده 3 عنصر مهم و موثر در دستیابی به این موفقیت بزرگ بوده است.

حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن تبریک به مدیران، معلمان، خانواده و خود دانش‌آموزانی که رتبه‌های برتر کنکور سراسری 1400 را کسب کرده‌اند، اظهار داشت: چندین سال بود که چنین اتفاقی در استان زنجان نیفتاده بود.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان استان زنجان افتخار بسیار بزرگی در تاریخ علمی و آموزشی این استان به شمار می‌رود.

مظفری در پاسخ به عوامل موفقیت این دانش‌آموزان تصریح کرد: یک‌بُعدی نمی‌توان به این موضوع نگاه کرد چرا که برنامه‌ریزی مدون و صحیح و همت و تلاش مجموعه آموزش و پرورش، دانش‌آموزان و خانواده 3 عنصر مهم و موثر در دستیابی به این موفقیت بزرگ بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی مدون و صحیح از سوی آموزش و پرورش و مجموعه مدیر و معلمان در سطح مدارس، فضای مناسبی برای تحصیل و استفاده حداکثری دانش‌آموزان از آموزش را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت و همراهی خانواده با دانش‌آموزان در کسب موفقیت‌ها نیز بسیار مهم و موثر بوده و به راحتی از کنار آن نمی‌توان گذشت، اظهار داشت: همت، تلاش و پشتکار خود دانش‌آموزان نیز در کنار مدرسه و خانواده 3 عنصر مهم و موثری بوده که این موفقیت را رقم زده است.

مظفری خاطرنشان کرد: امیرمهدی زلفی، دانش‌آموز مدرسه تیزهوشان ابهر موفق به کسب رتبه یک گروه آزمایشی علوم انسانی، سیدسپهر فرندی، دانش‌آموز مدرسه تیزهوشان زنجان موفق به کسب رتبه یک گروه آزمایشی هنر و سحر محمدی، دانش‌آموز تیزهوشان زنجان نیز موفق به کسب رتبه 7 گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری سال 1400 شده‌اند.

وی ضمن تبریک مجدد به این دانش‌آموزان ابراز کرد: امیدواریم در آینده، شاهد موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌های بیشتر از دانش‌آموزان زنجانی در عرصه علم و دانش در سطح کشور باشیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر