logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۲۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان/ 3 شهر استان در وضعیت نارنجی کرونا

آغاز-واکسیناسیون-خبرنگاران-در-زنجان-3-شهر-استان-در-وضعیت-نارنجی-کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا پایان هفته ادامه دارد.

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: واکسیناسیون گروه‌های هدف اعلام شده از جمله خبرنگاران، تاکسیرانان و معلمان در استان زنجان از روز  چهارشنبه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرنگاران را با پیامک برای واکسیناسیون دعوت می‌کند، افزود: تا آخر این هفته واکسیناسیون خبرنگاران به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکسیرانان نیز پس از دریافت پیامک به مراکز اعلام شده برای تزریق واکسن مراجعه کنند، افزود: رانندگان آژانس‌ها نیز شامل طرح واکسیناسیون هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، ابهر و خرم‌دره در قرمز کرونایی، خدابنده و طارم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های سلطانیه ماهنشان و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک برای همه افراد جامعه ضروری است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای 55 سال در استان زنجان در حال اجرا است که از گروه‌های هدف برای دریافت واکسن دعوت بعمل می‌آید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر