logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۲۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

افشای آزمایش موشکی محرمانه رژیم صهیونیستی در اروپا

افشای-آزمایش-موشکی-محرمانه-رژیم-صهیونیستی-در-اروپا
روزنامه هاآرتص نوشت که صبر جنبش حماس در سایه اقدامات اسرائیل و ممانعت از ورود کمک‌‌های مالی قطر به غزه تا این لحظه رو به پایان است.

به گزارش موج رسا; یکی از تحلیل‌گران نظامی رژیم صهیونیستی آرامش در فلسطین به ویژه نوار غزه را موقتی دانست.

«عاموس هرئیل» جمعه در روزنامه هاآرتص نوشت که صبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سایه اقدامات این رژیم و ممانعت از ورود کمک‌‌های مالی قطر به غزه تا این لحظه رو به پایان است.

او مدعی شد که حماس می‌داند که در برابرش مانع دیگری نیز هست و آن اینکه بدون توافق بر سر اسرای نظامی صهیونیست در بند این جنبش، تل‌آویو صرفا فشارها را کمی کاهش خواهد داد.

این تحلیلگر صهیونیست از ارتش اسرائیل خواست از توسل به قدرت در نوار غزه خودداری کرده و خویشتن‌داری کند، به ویژه اینکه نظامیان صهیونیست چهار فلسطینی را که در بینشان یک نوجوان و کودک است، در طول یک هفته گذشته به شهادت رسانده‌‌اند.

گروه‌های مقاومت در نوار غزه از جمله حماس و جهاد اسلامی دو ماه پیش در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان به شهرک «الشیخ جراح» قدس اشغالی عملیاتی نظامی با عنوان «شمشیر قدس» آغاز کردند که 11 روز به طول انجامید که آن، هزاران راکت و موشک به شهرک‌ها و شهرهای صهیونیست‌نشین شلیک شد و تل‌آویو مجبور شد تخلیه این شهرک را متوقف کند.

افشای آزمایش موشکی محرمانه رژیم صهیونیستی در اروپا

در پی صدور اجازه سازمان نظارت بر محتوای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، منابع عبری‌زبان فاش کردند که تل‌آویو هفته گذشته به صورت محرمانه در اروپا دست به آزمایش موشکی زده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منابع تاکید کردند که رژیم صهیونسیتی در کشور «استونی» دو موشک آزمایش کرده است./تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر