logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
منتخب شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

مهمترین اولویت‌های شورای ششم زنجان

مهمترین-اولویت‌های-شورای-ششم-زنجان-
منتخب شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای ششم اولویت‌های مشخصی را در افق ۱۴۰۴ برای توسعه و آبادانی شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: شورای اسلامی شهر زنجان در دوره ششم در چشم انداز ۱۴۰۴ دارای اولویت‌هایی است که بازنگری طرح‌های جامع و تفصیلی با لحاظ نمودن مطالبات مردمی از جمله این اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی نمودن زهکشی و زیبا سازی پروژه مهم و حیاتی زنجانرود و  عملیاتی نمودن طرح جامع پدافند غیر عامل شهری از اولویت‌های شورای شهر است، افزود: پیگیری در رفع مشکلات سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر در زمینه انتقال و جابجایی از دیگر اولویت‌های شورا محسوب می‌شود.
این مسئول بیان داشت: استفاده از تکنولوژی‌های نوین در پروژه‌های عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله سبزه میدان ، معبر مهم پادگان ، یوترن ( پل برگشت گلشهر ) و المان های شهری از دیگر اولویت‌های شورای ششم پیش‌بینی شده است.
منتخب شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: تامین زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در راستای ایجاد شهر هوشمند و  اصلاح فرآیند و حذف موانع سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار و حرکت به سمت سرمایه‌گذاری خدمات محور اولویت‌های شورا در دوره جدید است.
مرادلو از  ساماندهی املاک شهرداری ( ممیزی املاک ) و بازنگری طرح‌های ترافیکی با مشارکت نهادهای مرتبط به عنوان اولویت‌های شورای ششم خبرداد و گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه بسترهای مناسب در راستای شهر حامی خانواده و تلاش در جهت احیای هویت تاریخی محلات شهری زنجان از جمله بازار ، کاروانسراها ، سراها از دیگر اولویت‌های شورا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به  تشکیل کارگروه ویژه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و نخبگان و  مکانیزه کردن خدمات جمع آوری و حمل زباله در تمام مناطق شهرداری، بیان داشت:  توسعه فضای سبز  به ویژه کاهش کاشت چمن و افزایش کاشت درختان مثمر  و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در احداث بوستان‌ها و مراکز تفریحی از اولویت‌های شورای ششم است‌.
این مسئول تصریح کرد: بازدید مستمر از محلات و بررسی مشکلات و ارتباط مستقیم با مردم و  توسعه خدمت رسانی و امکانات به مناطق محروم و کم برخوردار ( توزیع متوازن و عادلانه بودجه ) از دیگر اولویت‌های شورای ششم محسوب می‌شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر