logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۲۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی زنجان/ 106 کیلومتر از پروژه راه آهن زنجان – تهران فردا افتتاح می‌شود

ضرورت-تشکیل-کمیته‌ای-برای-حل-مشکلات-واحدهای-سلولزی-و-کاغذی-زنجان-106-کیلومتر-از-پروژه-راه-آهن-زنجان-–-تهران-فردا-افتتاح-می‌شود
استاندار زنجان گفت: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی اظهار داشت:  از ۱۰ ماه گذشته افتتاح پروژه دو خطه کردن  راه آهن زنجان – تهران به جدی پیگیری شده است و قرار است همزمان با عید غدیر خم 106 کیلومتر از این راه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شود.

وی با بیان اینکه ۳۸ کیلومتر از این پروژه باقی مانده که در حال حاضر زیر سازی‌های آن انجام شده است، افزود: این پروژه از پروژه‌های تاثیرگذار استان زنجان است که  از سال ۸۲ ابتر باقی مانده بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ارائه آمار درست برای تصمیم‌گیری مناسب در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: متاسفانه بانک اطلاعاتی از وضعیت استان وجود ندارد و این موضوع موجب بروز مشکلات می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی باید هوشمند بوده و از ارائه آمار نادرست جلوگیری کند، افزود: سخت معتقد به این هستم که مبنای تصمیم درست بر اساس آمار درست است.

حقیقی با بیان اینکه در حال حاضر بیماری کرونا خروجی فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده است، افزود: برای حل مشکلات واحدهای سلولزی و کاغذی استان ضروری است  کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای عملیاتی باید ابتدا پیشنهادات بخش خصوصی در این کمیته بررسی شده و برای رفع مشکل اقدام شود که ضروری است معاونت امور اقتصادی استان پیگیر این موضوع باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: صنایع سلولزی مهم و نوپا بوده و دارای سهم کمی در صادرات است که باید این ظرفیت افزایش یابد که این امر نیازمند سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌ها است.

استاندار زنجان مشکلات مربوط به حوزه برق و آب را گذرا عنوان کرد و گفت: به زودی این مشکل برای واحدهای تولیدی و مردم حل می‌شود.

حقیقی برضرورت ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در محصولات سلولزی تاکید کرد و افزود: اگر چه کاهش صادرات به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته شدن مرزها بوده است اما باید در استان نیز زمینه سازی صادراتی انجام شود.

وی برضرورت افزایش کیفیت محصولات سلولزی در استان تاکید کرد و بیان داشت: با ارائه کیفیت بهتر مشتریان بیشتری جذب محصولات استان زنجان می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی برای قطعی آب و برق در استان انجام شده است و اگر در غیر ساعات تعیین شده واحدهای تولیدی با قطعی برق مواجه شوند، تخلف انجام شده و باید اطلاع دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر