logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۲۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

آهنگسازی ۱۰ تک آهنگ برای محرم ۱۴۰۰

آهنگسازی-۱۰-تک-آهنگ-برای-محرم-۱۴۰۰
یکی از آهنگسازان و خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از آماده‌سازی و تولید ۱۰ تک آهنگ ویژه ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.

به گزارش موج رسا; میلاد هارونی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق تازه‌ترین برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به سفارش دست‌اندرکاران برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی مشغول تولید و ساخت اثری با محوریت ایام عزاداری محرم و صفر هستیم که امیدوارم با مشخص شدن نحوه برگزاری این رویداد به صورت آنلاین یا حضوری، در ایام سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) تقدیم مخاطبان شود. این در حالی است که کارهایی را با همکاری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما آغاز کردیم که در ایام محرم و اربعین منتشر خواهند شد.

وی در ادامه گفت: از چندی پیش آهنگسازی و تنظیم بیش از ۱۰ تک آهنگ را با محوریت امام حسین (ع)، ایام عزاداری محرم و صفر و اربعین حسینی آغاز کردم که تمامی این آثار به سفارش برخی از ذاکران اهل بیت (ع) و تعدادی از گروه‌های سرود صورت گرفته که به تناوب برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تولید و پخش آن انجام خواهد گرفت. البته در کنار اینها مشغول تولید کارهای خودم هم هستم که به زودی درباره آنها اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: طی سال‌های گذشته شاهد آسیب‌ها و مسائل مختلفی در حوزه‌های مرتبط با خوانش آثار انقلابی و مذهبی بودم که همواره به عنوان یک دغدغه روی آن تمرکز کرده‌ام. به همین جهت روزی درباره تمام این حواشی و مسائلی که موجب بروز و ظهور آسیب‌های متعددی بر این جریان ارزشمند شده صحبت خواهم کرد تا مخاطبان علاقه مند و البته متولیان امر متوجه اهمیت این شرایط باشند تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای برون رفت از بحران‌ها و آسیب‌های این جریان مهم موسیقایی داشته باشند.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «نمک نونم حسینه»، «عشق بی مرز»، «دعای تحویل سال»، «شهید قدس» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر