logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۲۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد

ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-در-دولت-سیزدهم-به-بهره‌برداری-می‌رسد
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در این دولت قابلیت بهره‌برداری ندارد گفت: فازنخست ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در صورت تامین اعتبار امسال بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تکمیل پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه در حال اجرا بوده و فعال است.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه به تخصیص اعتبار برمی‌گردد تصریح کرد: این پروژه تا پایان این دولت قابل افتتاح نخواهد بود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر اعتبار به صورت مرتب تخصیص یابد فاز اول این پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: تکمیل این پروژه تقریبا نیاز به کمتر از 30 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه 9 سال پیش ورزشگاه 15 هزار نفری استان زنجان به پای افتتاح رفته است افزود: امروز بعد از این همه حجم کارهایی که انجام شده هنوز به مرحله افتتاح نرسیده است.

سلطانی با تاکید براینکه بخشی از کارهایی که در این پروژه انجام می‌شود ترمیم بخش‌هایی از پروژه است که در اثر مرور زمان از بین رفته بود عنوان کرد: مهمترین موضوع این است که پروژه با دقت بالایی اجرا شود و اجرای پروژه با مبلغ مشخص و یا زمان مشخص اهمیت چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر فرآیند کنونی در اجرای پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان ادامه داشته باشد می‌توان گفت که فاز نخست این پروژه تا پایان امسال قابل بهره‌برداری است افزود: تخصیص اعتبار زمانی اهمیت دارد که هزینه‌های کار عملیاتی این پروژه را تامین کند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر