logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۲۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل موسسه خدمات علمی- آموزشی رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با موج رسا:

540 مدرسه سپاه و بسیج در سطح کشور فعالیت می‌کنند

540-مدرسه-سپاه-و-بسیج-در-سطح-کشور-فعالیت-می‌کنند
مدیرعامل موسسه خدمات علمی- آموزشی رزمندگان اسلام گفت: هم‌اکنون در مجموع 540 مدرسه سپاه و بسیج در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

مرتضی فاطمی‌نژاد امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هم‌اکنون در مجموع 540 مدرسه سپاه و بسیج در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد مدارس در مقاطع مختلف پیش‌دبستان، دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در 2 جنسیت دختر و پسر در بیش از 230 شهر کشور پراکندگی دارند.

فاطمی‌نژاد با بیان اینکه گستردگی مدارس بسیج در تمام استان‌ها تکمیل نیست، خاطرنشان کرد: در برنامه سند اعتلای بسیج در هر شهرستان یک مجمتع پسرانه و یک مجتمع دخترانه به عنوان مجتمع‌های الگوی مدارس راهیان کوثر، تاسیس خواهیم کرد.

مدیرعامل موسسه خدمات علمی- آموزشی رزمندگان اسلام با بیان اینکه هدف از توسعه مدارس بسیج و سپاه، فقط افزایش کمیت نیست، تصریح کرد: تمام هدف و برنامه‌ریزی برای کیفیت‌بخشی بوده و نگاه ما این است که مدرسه باید به عنوان یک نمونه ملموس و عینیِ پیاده‌سازی‌شده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شود.

وی افزود: تمام مدارس در کل کشور را با نگاه الگویی، تاسیس می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه خدمات علمی- آموزشی رزمندگان اسلام در خصوص تدابیر این موسسه برای کیفیت آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: از همان ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا 2 اقدام مهم انجام دادیم.

وی با بیان اینکه اولین اقدام، تربیت و آموزش دبیران مبتنی بر شرایط و اقتضائات پیش‌آمده بود، اظهار داشت: اقدام بعدی، مجهز کردن به یک سامانه و نرم‌افزار قوی چندرسانه‌ای برای تحصیل دانش‌آموزان در خانه با کمک اولیا و در مدرسه با حضور معلمان به صورت برخط و آفلاین بود.

فاطمی‌نژاد با بیان اینکه سامانه به هر 2 صورت برخط و آفلاین طراحی شد، خاطرنشان کرد: هاست این سامانه بر روی سِروِرهای مجموعه خودمان اتفاق افتاد و نرم‌افزار آن نیز به صورت دانش‌بنیان، طراحی و پیاده‌سازی شد.

وی با بیان اینکه تمام آموزش‌های موسسه از همان اسنفدماه سال 98 و همزمان با شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی آغاز شد، گفت: آموزش‌های مجازی مدارس نمونه بسیج و سپاه حدود 3 ماه قبل از طراحی و آغاز به کار سامانه شاد، آغاز شد و با تدابیری که اندیشیده شد، آموزش حتی یک روز هم تعطیل نشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر