logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۲۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی کارگاه بوجاری حبوبات در منطقه قره‌پشتلو زنجان

راه‌اندازی-کارگاه-بوجاری-حبوبات-در-منطقه-قره‌پشتلو-زنجان-
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: کارگاه بوجاری حبوبات در منطقه قره‌پشتلوی زنجان امروز افتتاح می‌شود.

 جلال غورقانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: با توجه به اینکه منطقه قره‌پشتلوی زنجان در بحث کاشت و برداشت حبوبات در استان زنجان دارای رتبه اول است، نبود دستگاه بوجاری برای دست‌چین کردن حبوبات یکی از مشکلات مردم این منطقه بود.

وی با بیان اینکه بوجاری حبوبات منطقه قره‌پشتلو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از روستای قبله بولاغی این منطقه امروز افتتاح می‌شود، افزود: مجوزهای لازم از سازمان جهادکشاورزی،سازمان صنعت،معدن و تجارت و اداره تعاون اخذ شده است.
این مسئول افزود: سرمایه‌گذاری این طرح از طریق ارائه ۲۵۰ میلیون تومان توسط صندوق کارآفرینی امید، آورده سرمایه‌گذار و مساعدت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام شده است.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: تامین مصالح ساختمانی و نقل‌ و انتقال تجهیزات کارگاه از تهران و تسهیلگری این طرح از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان انجام شده است.
غورقانلو بیان داشت: برای راه‌اندازی این کارگاه در منطقه قره‌پشتلوی زنجان سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون تومانی انجام شده است.
وی ظرفیت بوجاری حبوبات را روزانه ۱۵ تن اعلام کرد و گفت: این کارگاه ظرفیت بوجاری ۳۰ تن غلات به ویژه گندم را نیز دارد.
این مسئول گفت: با راه‌اندازی این کارگاه حبوبات منطفه قره پشتلو به اردبیل ارسال نمی‌شود و در این منطقه بوجاری می‌شود.
وی از ادامه این طرح در قالب کارگاه بسته بندی در فاز دوم خبرداد و گفت: راه‌اندازی دستگاه دروی عدس نیز در فاز سوم این طرح پیش‌بینی شده و سال آینده اجرایی می‌شود.//ن 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر