logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۲۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

برخورد با عاملان سوء استفاده کننده از وضعیت بازار سیمان در زنجان

برخورد-با-عاملان-سوء-استفاده-کننده-از-وضعیت-بازار-سیمان-در-زنجان
استاندار زنجان با تاکید بر برخورد با عاملان سوء استفاده کننده از بازار سیمان در زنجان گفت: کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریتی که در استان زنجان انجام می‌شود باید همدیگر را پوشش دهد اظهار کرد: اگر ضعفی در هر بخشی وجود داشته باشد، مردم دچار مشکل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در هر جایی که مدیریت نباشد دچار مشکل خواهیم شد تصریح کرد: در حوزه خشکسالی هم نیاز به مدیریت داریم که در این حوزه اگر مدیریت مناسبی انجام نشود با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.  

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات بازار سیمان در استان زنجان عنوان کرد: با کسانیکه درصدد اخلال در بازار سیمان هستند به جد باید برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند خاطر نشان کرد: با عاملانی که بخواهند از بازار سیمان سوء استفاده کرده و بازار را به هم بزنند برخورد امنیتی می‌شود.

حقیقی با تاکید براینکه کسی نباید با وجود نظارتها به خود اجازه ارتکاب تخلف بدهد ادامه داد: اگر نظارت باشد همسان سازی قیمت‌ها اتفاق می‌افتد و احتکار و رانت هم ایجاد نمی‌شود اما اگر نظارت نباشد همه این مشکلات در جامعه ایجاد می‌شود.

وی با تاکید برافزایش نظارت‌های میدانی در بازار افزود: نظارت‌های میدانی در بازار باید افزایش یابد و کنترل و نظارت بر بازار به جد اتفاق بیفتد تا آرامش بر بازار حاکم شود.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به موضوع کمبود روغن موتور خودروهای سبک و سنگین اشاره و عنوان کرد: کمبود روغن موتور در استان زنجان باید بررسی شود و علت آن احصا شود.

استاندار زنجان همچنین به مشکلات دامداران اشاره کرد و گفت: جهادکشاورزی در اسرع وقت نسبت به توزیع 10 هزار تن نهاده دامی اقدام کند.

وی با تاکید براینکه موضوع کاهش قیمت دام مطرح است اما چرا با کاهش قیمت دام قیمت گوشت قرمز افزایش یافته است ادامه داد: دلیل این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقی در ادامه با اشاره به خرید گندم در استان زنجان خاطرنشان کرد: کاهش خرید گندم امسال طبیعی است چرا که بیشتر گندمزارهای استان زنجان دیم بوده و شرایط خشکسالی بر تولید گندم استان تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه نباید گندم تولیدی استان از استان خارج شود و دست دلالانی که در بازار گندم فساد ایجاد می‌کنند باید بریده شود اظهار داشت: باید همه گندم‌های تولیدی استان خریداری و ذخیره شود.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار مرغ در استان زنجان گفت: نظارت بر مرغ از مرغداریها تا بازار افزایش یابد تا شاهد مشکلی در بازار مرغ در استان زنجان نباشیم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر