logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۲۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰

امشب-آخرین-فرصت-دریافت-کارت-کنکور-ارشد-۱۴۰۰
ساعت ۲۴ امروز ۵ مرداد آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش موج رسا; آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر سراسر کشور و رقابت ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب برگزار می‌شود.

در روز اول (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزمون رشته شناور ۳۴ رشته و با تعداد داوطلب ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم (پنجشنبه ۷ مرداد ماه) آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز سوم (جمعه ۸ مرداد ماه) آزمون ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون متقاضیان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار دارد.

متقاضیان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

تبصره: آن دسته از متقاضیانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه سازمان سنجش پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز چهارشنبه ۶ مرداد است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر