logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۲۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم ملی هاکی در گفتگو با دیارآفتاب؛

کسب مدال طلای المپیک نشان از آمادگی بسیار بالای فروغی دارد /کسب مدال طلا در رشته تیراندازی اتفاق خیلی مهمی بود

کسب-مدال-طلای-المپیک-نشان-از-آمادگی-بسیار-بالای-فروغی-دارد-کسب-مدال-طلا-در-رشته-تیراندازی-اتفاق-خیلی-مهمی-بود
یوسفی سرمربی تیم ملی هاکی گفت: سطح مسابقات المپیک با هیچ مسابقه جهانی دیگری قابل مقایسه نیست و مدال آوری در این مسابقات نیاز به آمادگی بسیار بالایی دارد. در مجموع مدال آوری در چنین رشته ای که قبلا سابقه نداشته، اتفاق خیلی خیلی مهمی بود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل یوسفی سرمربی تیم ملی هاکی با اشاره به کسب مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی تپانچه ۱۰ متر مردان توسط جواد فروغی، گفت: سطح مسابقات المپیک با هیچ مسابقه جهانی دیگری قابل مقایسه نیست و مدال آوری در این مسابقات نیاز به آمادگی بسیار بالایی دارد.

وی افزود: کسی که بتواند در المپیک موفق به کسب مدال شود، قطعا شبانه روز زحمت کشیده است تا بتواند به این نتیجه برسد. البته فروغی در دو سال گذشته در مسابقات جام جهانی همیشه جزو رنکینگ های اول بوده است.

یوسفی با اشاره به صعود بیش از صد پله ای فروغی در رنکینگ جهانی، تصریح کرد: همانطور که خودش گفت در ماه های اخیر روزی ۷ ساعت تمرین داشته و انتظار قرارگیری در میان ۸ نفر برتر را داشته است. در مجموع کسب مدال طلا در چنین رشته ای که قبلا سابقه نداشته است، اتفاق خیلی خیلی مهمی بود.

سرمربی تیم ملی هاکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دوره های گذشته تنها در رشته هایی مانند وزنه برداری، تکواندو و کشتی موفق به کسب طلا شده بودیم، لذا کسب طلا در این رشته بسیار حائز اهمیت است و احتمال کسب مدال در رشته دوبل تیراندازی هم وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر