logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۲۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مربی رسمی تیم ملی فدراسیون کونگ فو:

جواد فروغی با اقتدار پرچم ایران را در المپیک بالا برد/ تیم فنی فروغی خیلی حرفه‌ای بود

جواد-فروغی-با-اقتدار-پرچم-ایران-را-در-المپیک-بالا-برد-تیم-فنی-فروغی-خیلی-حرفه‌ای-بود
اسکندری گفت: امروز جواد فروغی با اتکا به دین مبین اسلام توانست در این دوره از مسابقات مدال طلا کسب و با اقتدار پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرد. این موفقیت را تبریک عرض می کنم.

به گزارش موج رسا; حمید اسکندری با اشاره به موفقیت جواد فروغی در المپیک توکیو، اظهار کرد: بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران کار هر کسی نیست و رزشکاران با غیرت و اقتدار ملی این کار را به راحتی انجام می‌دهند.

این ورزشکار بوشهری گفت: جواد فروغی به لحاظ فنی و کادر تشکیلاتی در تیم خود کاملا حرفه‌ای عمل کرد که توانست این نتیجه بسیار عالی را برای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی کسب کند.

اسکندری بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران تلاش می‌کنند تا یک سهمیه المپیک در رشته‌های مختلف دریافت کنند، اما امروز جواد فروغی با اتکا به دین مبین اسلام توانست در این دوره از مسابقات مدال طلا کسب کند که من به نوبه خود این موفقیت را تبریک عرض می کنم.

قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی افزود: همه مسئولین در دستگاه های اجرایی باید نسبت به ورزشکاران توجه ویژه داشته باشند تا در همه مسابقات شاهد مدال آوری جوانان غیور ایرانی در سطح بین‌المللی باشیم.

مربی تیم ملی کونگ فو خاطرنشان کرد: اگر سر تا پای سفیران ورزشی و مدال‌آوران ورزشی طلا شود، قطعا هنوز باید فراتر برویم، چون همین افراد هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مقابل همه کشورهای دنیا بالا می‌برند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر