logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۲۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

مردم نگران قطعی سامانه تسهیلات ودیعه مسکن نباشند

مردم-نگران-قطعی-سامانه-تسهیلات-ودیعه-مسکن-نباشند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در سال گذشته 14 هزار و 767 نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر سامانه تسهیلات ودیعه مسکن باز نبوده و امکان ثبت‌نام وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتباط استان‌ها با سامانه‌های وزارت راه و شهرسازی برقرار نیست، افزود: به روز رسانی سامانه‌ها موجب این قطعی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم نگران ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن نباشند چرا که به زودی این سامانه برقرار می‌شود تا مردم بتوانند اطلاعات خود را ثبت کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه مردم تا پایان شهریور ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام کنند، افزود: متقاضیان باید مشخصات اعلام شده را داشته باشند.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه شرایط ثبت‌نام برای این نوع تسهیلات در سامانه اعلام شده است، افزود: مردم قبل از ثبت‌نام این شرایط را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 14 هزار و 767 نفر تسهیلات ودیعه مسکن را ثبت‌نام کردند، افزود: برای 4 هزار و 108 نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر