logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۲۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:

مسئولین اگر سر تا پای جواد فروغی را هم طلا بگیرند ارزش دارد/ کسب مدال طلای تیراندازی المپیک، تاریخ‌سازی بود

مسئولین-اگر-سر-تا-پای-جواد-فروغی-را-هم-طلا-بگیرند-ارزش-دارد-کسب-مدال-طلای-تیراندازی-المپیک،-تاریخ‌سازی-بود
حمید بهزادپور گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی به قدری ارزشمند است که اگر مسئولین سر تا پای او را هم طلا بگیرند ارزش دارد.

به گزارش موج رسا; حمید بهزادپور عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، پیرامون کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط جواد فروغی گفت: من که خودم ورزشکار هستم و در تیم ملی فوتبال ساحلی فعالیت می‌کنم به خوبی می‌دانم که یک ورزشکار برای نیل به موفقیت‌های بین‌اللملی آن هم در حد و اندازه المپیک چقدر باید زحمت بکشد.

وی افزود: یک ورزشکار برای اینکه بتواند در المپیک مدال، آن هم مدال طلا کسب کند باید مسیر سختی را پشت سر بگذارد. 

بهزادپور اظهار داشت: یک ورزشکار برای اینکه به المپیک برسد موانع زیادی جلوی روی او قرار دارد که باید از پیش رو بردارد و حتی جلوی پای او سنگ‌اندازی‌هایی می‌شود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اضافه کرد: اما خدا را شکر شاهد بودیم که جواد فروغی عزیز موفق شد مدال طلای المپیک را در اولین روز بازی‌ها، کسب کند و این اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است. 

بهزادپور با بیان اینکه فروغی رکورد تیراندازی تپانچه را جابجا و اولین مدال طلای تیراندازی را در المپیک برای ایران کسب و تاریخ‌سازی کرد، یادآور شد: کسب مدال طلای المپیک او به قدری ارزشمند است که اگر مسئولین سر تا پای او را هم طلا بگیرند ارزش دارد.

وی تأکید کرد: باید این ورزشکار ارزشمند کشورمان به شکلی مناسب از سوی مسولین مورد تقدیر قرار بگیرد.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: ای کاش یک درصد از هزینه‌های هنگفتی را که برای برخی ورزش‌ها می‌کنند، به جوانان مستعد که به ویژه در رشته‌های انفرادی می‌توانند در المپیک مدال بیاورند، اختصاص بدهند، هر چهار سال یکبار می‌توانیم مدال‌های بیشتری در المپیک کسب کنیم.

بهزادپور خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا المپیک در شرایط کنونی کشور، اقدامی ارزشمند بود که موجب شادی و امیدواری مردم شد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر، شاهد بودیم که دیروز، ملی‌پوشان والیبال کشورمان هم نتیجه بسیاری خوبی کسب کردند و باعث شادی مردم شدند و امیدواریم باز هم شاهد کسب مدال توسط ورزشکاران کشورمان باشیم. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر