logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۲۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
محسن ترکی:

طلای «فروغی» جانی دوباره به رشته تیراندازی بخشید

طلای-«فروغی»-جانی-دوباره-به-رشته-تیراندازی-بخشید
ترکی گفت: کسب مدال طلا توسط جواد فروغی و قهرمانی‌اش، امید را در دل دیگر افراد که در رشته‌ تیراندازی فعالیت می‌کنند زنده کرد تا بتوانند انگیزه او را سرلوحه خود قرار داده و برای ایران افتخارآفرینی کنند.

به گزارش موج رسا; محسن ترکی، داور پیشکسوت فوتبال با اشاره به پیروزی غیور مردانه جواد فروغی در مسابقات تیراندازی المپیک 2020 توکیو گفت: رکورد‌ها و سنت‌شکنی‌ها تنها در صورتی محقق می‌شوند که غرور ملی و عزت میهن‌پرستی در دل ورزشکاران کشورمان جاری شود.

وی افزود: جواد فروغی به تمام مردم آموخت که در سخت‌ترین شرایط و کمبود امکانات لازم، بازهم می‌توان افتخار یک ملت شد و حس غرور ایرانیان را نسبت به تمام جهان افزایش داد.

این داور پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: فروغی امروز با قهرمانی‌اش امید را در دل دیگر افراد که در رشته‌ تیراندازی فعالیت می‌کنند زنده کرد تا بتوانند انگیزه او را سرلوحه خود قرار داده و برای ایران افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: باوجود 100 درصدی نبودن امکانات اما امروز فهمیدیم که موفقیت در تمام رشته‌های ورزشی امکان‌پذیر است.

ترکی تصریح کرد: امیدواریم تمام ورزشکارانی که راهی المپیک توکیو شده‌اند به این باور برسند که چه تیرانداز 40 ساله باشند و چه دختری با امکانات و تجهیزات متوسط در مسابقات قایق‌رانی، بایستی غرور ملی‌شان با صدای درونشان هم‌آمیخته شده تا بتوانند بر قله‌های پیروزی در تمامی ماده‌ها و مسابقات قدم بگذارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر