logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۲۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

فعالیت کارکنان ادارات در شهرهای قرمز کرونایی زنجان کاهش یافت

فعالیت-کارکنان-ادارات-در-شهرهای-قرمز-کرونایی-زنجان-کاهش-یافت
-معاون استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در ۴شهر استان زنجان، از شنبه ۲ مرداد، ادارات با یک سوم کارکنان و مشاغل هم فقط در گروه ۱ شغلی، مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش موج رسا; سمانه شاددل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی چهار شهر زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده از فردا (شنبه) ۲ مرداد ادارات در این با یک سوم نیروها فعال است، گفت: طبق بخشنامه اعلام شده حضور کارکنان ادارات در چهار شهر قرمز این استان از فردا (شنبه) ۲ مرداد به حداقل می رسد بطوری که فعالیت در دستگاههای ضروری با ۵۰ درصد نیرو و دیگر دستگاهها با یک سوم نیرو خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در روند اجرای محدودیت های کرونایی هیچ دستگاه دولتی تعطیل نخواهد شد، ادامه داد: دستگاه های دولتی موظف به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند و اعمال محدودیت های کرونایی برای کاهش تراکم افراد در ادارات است.

فعالیت مشاغل گروه‌های ۲.۳ و ۴ در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی تا عادی شدن شرایط ممنوع است و فقط مشاغل گروه یک و خدمات رسان مجاز به فعالیت هستند، در شهرهای قرمز و نارنجی، ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از و به شهرهای قرمز ممنوع است و تردد خودروهای شخصی کماکان، از ساعت ۲۲ تا سه صبح در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی تعطیل است. واحدهای صنفی در بازار سرپوشیده شهر زنجان و مجتمع‌های تجاری در شهرهای قرمز، ۷۲ ساعت فرصت دارند دستورالعمل‌های بهداشتی را اعمال کنند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر