logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۲۳۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان خبرداد

استقبال اصحاب رسانه زنجان از هفتمین جشنواره مطبوعات

استقبال-اصحاب-رسانه-زنجان-از-هفتمین-جشنواره-مطبوعات-
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: اصحاب رسانه استان زنجان نسبت به سال گذشته اسقبال بیشتری از هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان دارند.

یوسف ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان امسال همزمان با روز خبرنگار با توجه به شرایط موجود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد استقبال گسترده و فعال اصحاب رسانه استان از هفتمین جشنواره مطبوعات هستیم، افزود: تا پایان روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه، تعداد ۳۲۱ اثر توسط ۸۳ نفر از فعالان رسانه ای استان زنجان در سایت «هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان» بارگذاری شده است.
این مسئول بیان داشت: با توجه به شرکت گسترده اصحاب رسانه استان زنجان، سایت جشنواره روز جمعه اول مردادماه نیز برای بارگذاری آثار فعال است.
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه امروز آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره مطبوعات پیش‌بینی شده است، افزود: امکان تمدید مهلت برای ارسال آثار وجود ندارد.
ناصر تصریح کرد: اصل آثار بارگزاری شده نیز به همراه درج نویسنده اثر باید به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
ناصر گفت: در سال گذشته ۲۹۴ اثر به جشنواره ارسال شده بود که امسال با استقبال بیشتری اصحاب رسانه در این جشنواره شرکت کرده‌اند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر