logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

حقوق کارمندان با وجود تعطیلی ۶ روزه بانک‌ها به موقع پرداخت می‌شود

حقوق-کارمندان-با-وجود-تعطیلی-۶-روزه-بانک‌ها-به-موقع-پرداخت-می‌شود
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: با وجود ۶ روز تعطیلی در استان‌های تهران و البرز و روزهای پایانی تیرماه، تعداد اندکی از شعب بانک ها برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان فعال خواهند بود.

به گزارش موج رسا; علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به ضرورت تعطیلی تمام شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در این دو استان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: قرار است تمامی شعب بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز خود را بروزرسانی کنند، تا مردم در این مدت در نقل و انتقال پول و دریافت آن از دستگاه‌های یاد شده مشکلی نداشته باشند.

وی به ضرورت اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: فقط تعداد اندکی از شعب بانک‌ها در این ۶ روز به عنوان شعب کشیک در استان‌های تهران و البرز برای پرداخت حقوق و انجام عملیات ضروری فعالیت خواهند داشت که تعداد آن حدود ۳ تا ۴ درصد شعب خواهد بود.
 
قیطاسی تاکید کرد: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها (دولتی و خصوصی) در دو استان تهران و البرز در روز‌های پایانی تیرماه، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر