logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۲۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان:

سیمان در 2 روز آینده وارد بازار زنجان می‌شود/ تصمیمی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده است

سیمان-در-2-روز-آینده-وارد-بازار-زنجان-می‌شود-تصمیمی-برای-افزایش-قیمت-نان-گرفته-نشده-است
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به فعال شدن کارخانجات سیمان در استان زنجان گفت: سیمان در دو روز آینده وارد بازار می‌شود.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا از آغاز فعالیت کارنجات سیمان استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: بازار سیمان در یکی دو روز آینده به وضعیت عادی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه کارخانجات سیمان استان زنجان براساس تصمیمات کشوری به منظور کنترل مصرف برق تعطیل شده بودند تصریح کرد: کارخانجات سیمان استان زنجان فعال شده و با فعالیت این واحدها سیمان وارد بازار خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه این محدودیت برای کارخانجات سیمان و فولاد اعمال شده بود ابراز کرد: دستگاه‌های نظارتی بر قیمت سیمان در بازار زنجان حساس هستند و با عرضه سیمان بالاتر از قیمت مصوب برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارخانجات نیز مکلف هستند سیمان را با قیمت مصوب در بازار عرضه کنند خاطر نشان کرد: محموله‌های سیمان فردا سه‌شنبه و در نهایت چهارشنبه این هفته به بازار تزریق می‌شود.

آبی‌پور در ادامه با اشاره به مطرح شدن افزایش قیمت نان در استان زنجان بیان کرد: هیچ تصمیمی در این باره در استان زنجان گرفته نشده است.

وی با اشاره با اینکه قیمت‌های مصوب باید در استان مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: تا زمانیکه قیمت جدید رسما از طریق کارگروه‌های استانی مصوب و اعلام نشده کسی حق افزایش قیمت نان را ندارد.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید براینکه قیمت‌ مصوب قبلی نان در استان زنجان همچنان پابرجا است ادامه داد: بازبینی قیمت‌ها برای نان در استان انجام خواهد شد اما زمان آن هنوز مشخص نیست و تصمیمی هم برای افزایش نان در استان گرفته نشده است./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر