logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۲۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در شورای آموزش و پرورش استان زنجان مطرح شد؛

۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه در زنجان احداث می‌شود

۲۱-مدرسه-۱۲-کلاسه-در-زنجان-احداث-می‌شود-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه در زنجان در شهرک‌های اقماری استان زنجان احداث می‌شود.

به گزارش موج رسا; حسن مظفری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهارداشت: زمین مناسب برای احداث مسکن فرهنگیان به صورت جدی در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به ضرورت تامین فضاهای آموزشی شهرک‌های اقماری استان زنجان در قالب عملیات اجرایی احداث ۲۱ مدرسه ۱۲ کلاسه، افزود: نسبت به فروش املاک مازاد تجاری آموزش و پرورش اقدام می‌شود.
این مسئول بیان داشت: در سطح ملی ۱۵ هزار و ۴۰۸ پایگاه اوقات فراغت در حال حاضر فعالیت دارند که برنامه‌های تابستانی برگزار می‌شود. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۶۳ باب مدرسه‌ای که در حال حاضر احداث می‌شد باید در دوران‌های گذشته احداث می‌شد چرا که شهرک‌های اقماری باید دارای مدرسه می‌شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: دو ظرفیت قانونی ماده ۱۸ قانون آموزش و پرورش و قانون سازمان ملی مسکن برای احداث مدارس در شهرک‌های اقماری پیش بینی‌شده است که در چند سال اخیر قانون آموزش و پرورش مغفول مانده بود.
مسعود بیات منش افزود: ۸ مدرسه از سوی اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می‌شود که تفاهم نامه اکثر این مدارس منعقد شده است.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان در ادامه این جلسه اظهارداشت: برخی زمین‌های در دست آموزش و پرورش استان زنجان در گذشته صبغه آموزشی داشتند که با تغییر کاربری به تجاری تبدیل شده‌اند که باید با شهرداری در این زمینه در خصوص ارزش افزوده و مالیات توافق شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر