logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۲۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی(ع) زنجان تا سه ماه آینده/ آسفالت ریزی 4 منطقه شهری آغاز شد

تکمیل-پروژه-تقاطع-غیر-همسطح-امام-حسن-مجتبی(ع)-زنجان-تا-سه-ماه-آینده-آسفالت-ریزی-4-منطقه-شهری-آغاز-شد
شهردار زنجان گفت: تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) زنجان تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پارکینگ طبقاتی خیابان سعدی در دو بخش تجاری و پارکینگ در حال احداث است که بخش پارکینگ تا یک ماه آینده به بهره‌برداری رسیده و بخش تجاری تاپایان سال از سوی شرکت جهاد نصر افتتاح می‌شود.

وی از تکمیل تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) تا سه ماه آینده خبرداد و گفت: احداث یوتورن و پل عابر پیاده با پیمانکار از شش ماه گذشته منعقد شده است که از این قراداد 2.5 ماه باقی مانده است.

این مسئول بیان داشت: پیمانکار پروژه غیر همسطح امام حسن مجتبی (ع) عقب است که تذکرات لازم برای تکمیل این پروژه داده شده است تا در سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شهرداری زنجان اظهار داشت: برای هوشمند سازی شهر با شرکت ایرانسل نسبت به انجام قرارداد فیبر نوری هماهنگی شده است که این پروژه می‌تواند در هوشمند سازی تقاطع شهر، مراکز تصویری و مانیتورینگ و دوربین‌های سطح شهر موثر باشد.

یگانه خاطرنشان کرد: اگر این شبکه به بهره‌‎برداری برسد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده و شهرداری دارای شبکه اختصاصی در این زمینه خواهد بود که این مرکز به مرکز کنترل ترافیک شهرداری متصل می‌شود که دارای پیشرفت بالایی است.

وی با بیان اینکه پروژه آسفالت معابر شهر زنجان در حال انجام است، افزود: قراردادهایی با سازمان عمران شهرداری و قراردادهایی با سایر پیمانکاران در 4 منطقه شهری برای آسفالت معابر منعقد شده است.

این مسئول تصریح کرد: آسفالت ریزی معابر از هفته گذشته در سطح شهر آغاز شده و به صورت گسترده انجام می‌شود.

شهردار زنجان گفت: برای این پروژه‌ها برنامه افتتاحیه برگزار نمی‌شود و با بهره‌برداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر