logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۲۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

۲۳۳ میلیارد تومان واج ازدواج به زوج‌های جوان در استان زنجان پرداخت شد

۲۳۳-میلیارد-تومان-واج-ازدواج-به-زوج‌های-جوان-در-استان-زنجان-پرداخت-شد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: ۲۳۳ میلیارد تومان تسهیلات در سه ماهه امسال به زوج‌های جوان در استان زنجان پرداخت شد.

به گزارش موج رسا; حسن دادگر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی در استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در پرداخت وام تسهیلات جزو استان‌های برتر کشور است و  در سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۳۲ فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۵۸۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده است ادامه داد: سال گذشته به ازای هر فرد ۵۰ میلیون تومان پرداخت شد و میزان پرداختی‌ها ۵۴ درصد رشد داشت.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از افزایش میزان وام ازدواج خبرداد و ابراز کرد: سقف وام ازدواج امسال به ۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شرایطی هم برای افزایش سقف وام ازدواج در نظر گرفته شده است عنوان کرد: اگر آقا زیر ۲۵ سال و خانم ۲۳ سال باشد برای این زوج ۱۰۰ میلیون تومان وام ازدواج تخصیص داده می‌شود.

دادگر خاطر نشان کرد: در این شرایط اگر پدر داماد و یا پدر خانم ایثارگر باشد وام ازدواج آنها دو برابر یعنی ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که افزایش سقف تسهیلات انگیزه ازدواج را برای جوانان افزایش دهد ادامه داد: در ۳ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۱۹۱ فقره وام ازدواج به مبلغ ۲۳۳ میلیارد تومان توسط بانک‌های استان پرداخت شد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر نیز ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند که به مرور نسبت به پرداخت وام آنها اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان تعیین شده برای وام ازدواج ۱۰ ساله است ابراز کرد: اقساد آن نیز زیر یک میلیون تومان بوده است.

دادگر خاطر نشان کرد: تاریخ عقد کسانیکه از شرایط جدید ۷۰ میلیون تومان تسهیلات می‌خواهند استفاده کنند باید تاریخ ازدواج آنها بعد از او فروردین ۹۷ باشد و اگر قبل از این تاریخ باشد وام آنها همان ۵۰ میلیون تومان خواهد بود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر