logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۲۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سرمایه‌گذاران صنایع پوشاک در استان زنجان حمایت می‌شوند

سرمایه‌گذاران-صنایع-پوشاک-در-استان-زنجان-حمایت-می‌شوند
معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان زنجان در حوزه نساجی و تولید پوشاک گفت: سرمایه‌گذاران صنایع پوشاک در استان زنجان حمایت می‌شوند.

علی کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه واحدهای نساجی جزو صنایع کاربر هستند و اشتغالزایی زیادی را در جامعه ایجاد می‌کنند اظهار کرد: میزان اشتغالزایی این صنعت به نسبت سرمایه‌گذاری آن زیاد است.

وی با بیان اینکه صنایع نساجی ارزش افزوده خوبی برای کشور ایجاد می‌کند ادامه داد: استان زنجان در توسعه این صنعت ظرفیت خوبی دارد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ضعف‌هایی که در صنعت نساجی داریم این است که پوشاک به صورت صنعتی نیست افزود: با راه اندازی یک واحد تولیدی در حوزه نساجی ظرفیت خوبی در تولید پوشاک در استان زنجان ایجاد می‌شود.

وی با تاکید براینکه استان زنجان به دلیل داشتن واحدهای نساجی ظرفیت بسیار زیادی در راه اندازی واحدهای تولیدی پوشاک دارد افزود: از سرمایه‌گذاران تولید پوشاک در استان حمایت می‌شود.

کلانتری با اشاره به وضعیت تولید شوینده‌ها در استان زنجان عنوان کرد: استان زنجان در تولید محصولات شوینده‌ها 100 هزار تن ظرفیت دارد که با راه اندازی چند واحدی که در دست داریم میزان تولید در استان افزایش می‌یابد و با عملیاتی شدن آن می‌توانیم مدعی این باشیم که به قطب شوینده‌ها در کشور تبدیل شدیم.

وی با اشاره به میزان صدور جواز تاسیس در استان زنجان گفت: سال گذشته حدود یک هزار و 499 فقره جواز تاسیس صادر شده که در صورت تحقق آن میزان سرمایه‌گذاری در استان 32 هزار و 17 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: این میزان جواز تاسیس در سطح استان می‌تواند برای 50 هزار 262 نفر اشتغالزایی کند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر