logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۲۱۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

مشترکان با مدیریت مصرف خود از آسیب به صنایع و بخش کشاورزی جلوگیری کنند

مشترکان-با-مدیریت-مصرف-خود-از-آسیب-به-صنایع-و-بخش-کشاورزی-جلوگیری-کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه اولویت آخر ما خاموشی و محدودیت برق مشترکان خانگی و تجاری است، گفت: از تمام مشترکان به‌ویژه مشترکان خانگی و تجاری خواهش داریم عنایت فرموده و با کم کردن و تعدیل در مصرف برق خود کمک کنند تا صنایع و کشاورزی استان آسیب نبیند.

به گزارش موج رسا; علیرضا علیزاده در گفت‌وگویی مه در بخش‌های خبری شبکه استانی اشراق پخش شد، اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا و افزایش روزبه‌روز آن و از طرف دیگر با توجه به از دست دادن بخش عمده‌ای از نیروگاه‌های برق‌آبی در کشور، میزان تولید با مصرف برق، فاصله گرفته است.

وی با بیان اینکه فاصله میان تولید و مصرف برق، روزبه‌روز شدیدتر می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، برنامه‌هایی برای کنترل مصرف برق در وزارت نیرو تدارک دیده شده است.

علیزاده افزود: 50 درصد کردن روشنایی معابر و کاهش برق مصرفی ادارات با تغییر ساعت کار از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بخش عمده‌ای از تعدیلات و محدودیت‌های مصرف برق را نیز با کمک صنایع و کشاورزان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اولویت آخر ما خاموشی و محدودیت برق مشترکان خانگی و تجاری است، ابراز کرد: از تمام مشترکان به‌ویژه مشترکان خانگی و تجاری خواهش داریم عنایت فرموده و با کم کردن و تعدیل در مصرف برق خود کمک کنند تا صنایع و کشاورزی استان آسیب نبیند.

علیرزاده خاطرنشان کرد: اگر مصرف برق، مدیریت نشود و مصرف بیش از این هم افزایش پیدا کند، قطعاً مجبور به اجرای خاموشی‌ها برابر برنامه زمانبندی ارائه‌شده خواهیم بود.

به گزارش موج رسا؛ مصرف برق استان زنجان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته که به گفته کارشناسان با کاهش 10 تا 20 درصدی برق می‌توان از خاموشی‌های مکرر ممانعت کرد.

همچنین مشترکان زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری 121 یا مراجعه به وب‌سایت شرکت توزیع نیروی برق استان و یا نصب سامانه موبایلی (اپلیکیشن) برق من از برنامه خاموشی‌های احتمالی محل زندگی یا محل کار خود اطلاع پیدا کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر