logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۲۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات شنای شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

استخرهای شنا بعد از یک هفته فعالیت دوباره تعطیل شدند

استخرهای-شنا-بعد-از-یک-هفته-فعالیت-دوباره-تعطیل-شدند
دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان زنجان گفت: استخرهای شنا که تا هفته گذشته تعطیل بودند و فقط طی هفته گذشته فعالیت می‌کردند دوباره از دیشب (16 تیر) از سوی اداره بهداشت، تعطیل شدند.

حامد دبستانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نامه‌ای در 8 تیرماه از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و استخرهای شنا و پارک‌های آبی طبق ان از گروه شغلی 3 به گروه 2 ارتقا یافته‌اند.

وی با بیان اینکه قبل از نامه مذکور، استخرها در گروه 2 قرار داشتند، خاطرنشان کرد: استخرهای شنا هفته گذشته فعالیت می‌کردند اما از دیشب (16 تیر) دوباره از سوی اداره بهداشت، تعطیل شدند.

دبستانی با بیان اینکه اداره بهداشت، دلیل تعطیلی استخرها را نارنجی بودن وضعیت کرونایی اعلام کرده است، افزود: علی‌رغم اینکه ارتقای استخرها به گروه شغلی 2 اعلام شده و در فضای مجازی نیز پخش شده است اما احتمالاً مسئولان اداره بهداشت از این موضوع بی‌خبر بودند که اقدام به تعطیلی استخرها کرده‌اند.

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان زنجان گفت: امروز هم که ادارات بنا به مصوبه هیات وزیران، تعطیل است و نمی‌توان ترتیب اثر داد و باید منتظر باشیم و ببینیم شنبه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه استخرها تا 29 خرداد سال جاری در گروه شغلی 3 قرار داشتند، تصریح کرد: نامه دیگری که در 8 تیر از سوی وزارت کشور آمده، عنوان شده که استخرهای سرپوشیده و پارک‌های ابی به گروه شغلی 2 ارتقا یافته‌اند.

دبستانی با بیان اینکه استخرها قبل از این نامه در وضعیت نارنجی تعطیل می‌شدند اما بعد از ارتقا می‌توانند فعالیت کنند، گفت: طبق مصوبات و صورتجلسه‌های قبلی، استخرها در وضعیت‌های آبی و زرد کرونایی به ترتیب با حضور 50 و 30 نفر در هر سانس فعالیت می‌کردند اما پس از این نامه در خصوص تعداد نفرات در وضعیت نارنجی چیزی نگفته‌اند.

دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان زنجان با بیان اینکه طبق اطلاعی که دارم استخرها در سایر شهرستان‌های استان نیز تعطیل هستند، اظهار داشت: تمام استخرهای زنجان، دولتی هستند و فقط استخر صدف، خصوصی است که تا دیشب فعالیت می‌کرد بقیه استخرها اصلاً باز نبودند.

وی خاطرنشان کرد: استخرهای ورزشی زنجان بعد از شیوع کرونا فقط به مدت یک ماه در اسفند 99 فعالیت داشته و بعد از آن نیز تعطیل بودند تا اینکه هفته گذشته، باز شدند اما دوباره از دیشب تعطیل شدند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر