logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۲۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

40 هزار پُرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیرخم در زنجان توزیع می‌شود

40-هزار-پُرس-غذای-گرم-به-مناسبت-عید-سعید-غدیرخم-در-زنجان-توزیع-می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم 40 هزار پُرس غذای گرم توسط این گروه جهادی، پخت و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت قرا رسیدن عید سعید غدیرخم 40 هزار پُرس غذای گرم توسط گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پُخت و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.

هادی‌نژاد با بیان اینکه توزیع لوازم‌التحریر نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش بر این است که لوازم‌التحریر برای دانش‌اموزان نیازمند نیز از اوایل شهرویر سال جاری توزیع شود.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی هم در برنامه‌ها خواهد بود که این مورد با تصمیم و ابلاغ از مرکز در مورد مقرر توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرمت و تجهیز خانه‌های عالِم نیز در دستور کار قرار دارد، حدود 70 خانه عالم در سطح استان در دست تعمیر، مرمت و تجهیز است که فرسوده شده و مشکلاتی دارند.

هادی‌نژاد از ساخت 3 باب خانه برای نیازمندان توسط گروه جهادی خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر آن تعمیر 5 خانه نیازمندان نیز در دست اقدام است که هزینه‌های آن پرداخت شده است.

وی افزود: تقریبا ساخت و تعمیر تمام این خانه‌ها کامل شده و به بهره‌برداری رسیده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر