logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۲۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ویژه‌برنامه «صهبای عشق» به مناسبت هفته ازدواج در زنجان تولید می‌شود

ویژه‌برنامه-«صهبای-عشق»-به-مناسبت-هفته-ازدواج-در-زنجان-تولید-می‌شود
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ویژه‌برنامه «صهبای عشق» به مناسبت هفته ازدواج در زنجان تولید می‌شود که از طریق فضای مجازی و تلویزیون‌های شهری و همچنین در صورت امکان از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

هادی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج اظهار داشت: تاکید ویژه وزارت ورزش و جوانان بر این است که جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شوند.

وی با بیان اینکه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از مصوبات این جلسه این بود که دستگاه‌های عضو، برنامه‌های خود به مناسبت هفته ازدواج را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ویژه‌برنامه «صهبای عشق» با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی و سایر مسئولان مرتبط و مدیران مراکز مشاوره ازدواج در حسینیه اعظم زنجان ضبط می‌شود.

وی اظهار داشت: این ویژه‌برنامه از فضای مجازی و تلویزیون‌های شهری پخش خواهد شد همچنین با صداوسیما نیز مکاتبه شده که در صورت امکان از شبکه استانی اشراق، پخش شود.

شهبازی با بیان اینکه ویژه‌برنامه صهبای عشق شامل مولودی‌خوانی، سفره عقد و تقدیر از زوجینی است که ازدواج ساده را در پیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این ویژه‌برنامه مدت هفت روز (هر روز یک ساعت) در هفته ازدواج، پخش خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به سومین پویش ازدواج با همراهی خیرین، گفت: در اجرای این پویش، شماره حساب در اختیار دستگاه‌های مختلف و مردم قرار داده شده تا کمک آن‌ها برای تامین جهیزیه اختصاص یابد.

وی، ثبت مجمع خیرین اردواج را اقدام بزرگی برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم این مجمع به صورت رسمی از طریق استانداری ثبت شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان و کمپین مشاوره رایگان در مراکز تخصصی ازدواج، تقدیر از مدیران مراکز مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج، حمایت از تولیدات رسانه‌ای، برگزاری گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی و سایر شبکه‌های مجازی و حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیران مراکز مشاوره در صداوسیما نیز بخش دیگری از برنامه‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت 6 مرکز مشاوره در زنجان و 3 مرکز در ابهر ابراز کرد: شرکت در جلسات مشاوره، اختیاری است اما اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه ازدواج استان، مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را توسط این مراکز مشاوره ارائه می‌دهد که تاثیرات مثبتی بر استحکام ازدواج جوانان داشته است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کمپین مشاوره رایگان گفت: در این کمپین 3 جلسه مشاوره رایگان برای زوجینی که توانایی پرداخت هزینه مشاوره را ندارند، ارائه می‌شود که در این زمینه، مکاتباتی با نهادهای حمایتی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان انجام شده تا جامعه هدف مورد نیاز در این جلسات حضور پیدا کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر