logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۲۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبرداد؛

اعلام نتایج آزمون ورودی حوزه‌های علمیه زنجان در هفته اول مرداد ماه

اعلام-نتایج-آزمون-ورودی-حوزه‌های-علمیه-زنجان-در-هفته-اول-مرداد-ماه
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: نتایج آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران زنجان در دو سطح سه و چهار در هفته اول مرداد اعلام می‌شود.

زینب صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران است که علاقه‌مندان می‌توانند تا ساعت 24 امشب در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان تا 30 خرداد ماه سال جاری بود که به مدت 15 روز تمدید شد، افزود: این دوره ثبت‌نام برای مقطع سطح دو است.

این مسئول از اتمام ثبت‌نام سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبرداد و گفت: آزمون ورودی این دو سطح برگزار شد.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان یادآور شد: هفته اول مرداد نتایج پذیرش داوطلبان دو سطح سه و چهار برگزار و در نهایت  مصاحبه علمی نیز برگزار می‌شود.

صالحی از برگزاری آزمون سطح دو داوطلبان حوزه‌های علمیه در 24 تیرماه امسال خبرداد و گفت: در سه سطح یک، دو و سه تعداد ثبت‌نام‌ها  نزدیک به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه برخی از داوطلبان معاف از آزمون ورودی بوده و برخی نیز ملزم به حضور، گفت: آمار نهایی پس از اعلام نتایج ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر امتحانات پایان ترم حوزه‌های علمیه استان زنجان به صورت مجازی در حال برگزاری است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر