logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۲۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

دیدار شتاب‌زده چند رئیس فدراسیون ورزشی با کاندیدای احتمالی وزارت ورزش

دیدار-شتاب‌زده-چند-رئیس-فدراسیون-ورزشی-با-کاندیدای-احتمالی-وزارت-ورزش
به محض مطرح شدن نام یکی از گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم، روسای چند فدراسیون ورزشی و برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او دیدار کرده اند.

به گزارش موج رسا; پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اتفاقی بود که همه اهالی جامعه را به آینده ایران امیدوار کرد. اهالی ورزش نیز هم‌پای سایر مردم سخت به آینده دل بسته اند تا بعد از ۸ سال هوای تازه ای در ورزش جاری و ساری شده و ورزش از رخوت و رکود فعلی رها شود.

این روزها رئیس جمهوری منتخب سرگرم برنامه ریزی و ارزیابی گزینه ها برای چینش کابینه دولت سیزدهم است تا مدیرانی جوان، کارآمد و متخصص را به عنوان وزرای کابینه انتخاب و معرفی کند.

جامعه ورزش در انتظار معرفی گزینه وزارت ورزش و جوانان است تا حمایت خود را از گزینه پیشنهادی آیت الله رئیسی اعلام کند. طی روزهای اخیر گمانه زنی های فراوانی درباره وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم انجام شده و نام چند گزینه به عنوان کاندیدا به گوش رسیده.

محمد عباسی آخرین وزیر ورزش دولت احمدی نژاد یکی از جدی ترین گزینه هایی بود که نامش شنیده شد، مردی که برای انتخابات ریاست جمهوری نیز ثبت نام کرده بود. عباسی به رغم یک دوره حضور کوتاه مدت در عرصه ورزش ورای عملکردش در آن دوره، چندان اشرافی به این حوزه ندارد و البته از پارامتر جوانی که یکی از آیتم های اصلی رئیس جمهوری برای انتخاب وزای کابینه است، برخوردار نیست.

در این میان نام یک گزینه ناشناخته جدید نیز مطرح شده؛ سیدعبدالله ارجائی شیرازی یکی از مدیران جوان اما کمتر شناخته شده در خراسان رضوی که مدیرعامل و عضو هیات مدیره بنیاد پانزده خرداد است و در روزمه او فعالیت هایی نظیر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خراسان رضوی، فرماندار شهرستان فاروج و معاون فرماندار شهرستان مشهد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، معاون مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی، مدیر امور اجتماعی شهرداری مشهد، عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی مشهد و رئیس هیات مدیره شرکت مدبر کشت توس دیده می شود.

در حوزه ورزش اما روزمه ارجائی چندان پررنگ نیست. او در حال حاضر رئیس هیات مدیره خانه ورزش استان خراسان رضوی و عضو هیات رئیسه هیات بسکتبال استان خراسان رضوی است و در دوران جوانی نیز بسکتبال بازی می کرده و تنها ارتباطش با حوزه ورزش به همین محدود می شود. در حقیقت ارجائی بیشتر از اینکه با ورزش ارتباط و تخصص داشته باشد، در حوزه امور اجتماعی و سیاسی کار کرده.

نکته عجیب و جالب اینکه به محض مطرح شدن نام ارجائی به عنوان یکی از گزینه های وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم، روسای چند فدراسیون ورزشی که در میان آنها چند فدراسیون مهم نیز دیده می شود و برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او دیدار کرده اند. یکی دو فدراسیون توپی، یک فدراسیون رزمی، یک فدراسیون ورزش پایه و مادر و چند فدراسیون لاکچری و خاص در جمع دیدارکنندگان با ارجائی حضور داشته اند. روسایی که در میان آنها نفرات ستاره داری وابسته به دولت اصلاحات نیز دیده می شود! ظاهرا برخی از روسا راز بقا را در رنگ عوض کردن دیده اند تا همچنان در سپهر ورزش ایران حضور داشته باشند!/دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر